• انتشار: 1402/03/17 - 07:46
  • تعداد بازدید: 238
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعلام نتایج نهایی جشنواره ملی از قدر تا قدر

نتایج نهایی جشنواره ملی از قدر تا قدر، با محوریت نماز، بندگی، مهدویت و ظهور مختص دانش آموزان با نیازهای ویژه و تلفیقی-فراگیر و کارکنان آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور اعلام گردید

6962.mp3 اعلام نتایج نهایی جشنواره ملی از قدر تا قدر

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، بهاره عباسی اظهار داشت: این جشنواره با همکاری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و به میزبانی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با محوریت نماز، بندگی، مهدویت و ظهور، در دو بخش کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان، از ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرد.
وی افزود: این جشنواره در دو مرحله ی استانی و کشوری در محورهای؛ مقاله نویسی، شعر، قصه نویسی، پادکست، دلنوشته و خاطره نویسی، موشن گرافی، عکس، پوستر، اینفوگرافی برگزار گردید. پس از دریافت آثار منتخب استانی، ۲۵ اردیبهشت ماه داوری آثار با حضور داوران تخصصی رشته های جشنواره در اداره آموزش وپرورش استثنایی صورت پذیرفت.
بهاره عباسی بیان کرد: آمار کلی مشارکت در مرحله استانی ۱۱۰۵ اثر می باشد، که ۵۲۵ اثر از دانش آموزان و ۵۸۰ اثر از همکاران را شامل می شود. از این تعداد ۳۸۸ اثر پس از داوری مرحله استانی به مرحله کشوری راه پیدا نموده اند، که ۱۱۴ اثر مربوط به دانش آموزان و ۲۴۷ اثر مربوط به کارکنان می باشد. پس از داوری آثار و بررسی نتایج توسط دبیرخانه نفرات برتر در محورهای جشنواره مشخص گردید.
شایان ذکر است؛ نفرات برتر در بخش همکاران تعداد ۳۳ اثر در ۱۱ رشته و در بخش دانش آموزی ۲۲ اثر در ۸ رشته می باشد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6962
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید