• انتشار: 1397/03/02 - 09:21
  • تعداد بازدید: 457
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح مدرسه استثنایی 2 کلاسه خیر ساز در روستای یکه سعود استان خراسان شمالي

آیین افتتاحیه اولین مدرسه خیر ساز روستایی دانش آموزان با نیازهای ویژه روستاي يكه سعود شهرستان راز و جرگلان با حضور مسئولان استاني برگزار شد.

974.mp3 افتتاح مدرسه استثنایی 2 کلاسه خیر ساز در روستای یکه سعود استان خراسان شمالي

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، افتتاحیه اولین مدرسه خیر ساز روستایی دانش آموزان با نیاز های ویژه با حضور مهندس بابایی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس، متقیان رییس آموزش و پرورش استثنایی خراسان شمالی، محمدی رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان راز و جرگلان، بخشدار شهرستان وعلمای دینی منطقه در 23 اردیبهشت ماه 97 برگزار شد.


متقیان در اين مراسم افزود: این مدرسه در روستای یکه سعود شهرستان راز و جرگلان برای ارائه خدمات آموزشی و توانبخشی به 14 نفر از دانش آموزان منطقه با همکاری مؤسسه خیریه بچه های سیب سرخ، مهرگیتی و اعتبارات اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس ساخته شده است.


وی توسعه آموزش و پرورش استثنایی در مناطق محروم و روستایی را یکی از اهداف مهم آموزش استثنایی دانست و ابراز امیدواری کرد این شروع کماکان ادامه داشته و در کلاس های استثنایی دایر در34 منطقه روستایی استان همواره مدرسه سازی و مدرسه یاری صورت پذیرد.


متقيان همچنین از پیگیری و تمهید مقدمات ایجاد مدرسه شبانه روزی ویژه دانش آموزان دختر استثنایی در سال تحصیلی 98-1397 در شهرستان بجنورد خبر داد و گفت: ایجاد مدرسه ویژه دانش آموزان اتیسم نیز از برنامه های آتی آموزش و پرورش استثنایی استان است که ملاک اقدام و ساخت آن مستلزم شناسایی و جذب دانش آموزان طیف اتیسم در برنامه سنجش سال 1397است.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 974
کلمات کلیدی