• انتشار: 1400/12/15 - 13:08
  • تعداد بازدید: 1282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح نمایشگاه گل و گیاه مدرسه استثنایی تلاش در گلستان

با حضور عباس خانعلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان و حسینی سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان نمایشگاه فعالیت های دانش آموزان در رشته کمک باغبانی و پرورش گل‌های درون آپارتمانی در مدرسه تلاش گرگان افتتاح گردید.

5798.mp3 افتتاح نمایشگاه گل و گیاه مدرسه استثنایی تلاش در گلستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی گلستان، عباس خانعلی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان  اظهار داشت: یکی از مهمترین اجزای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانش آموزان با نیازهای ویژه توجه به تربیت حرفه‌ای و شغلی آنان می باشد تا زمینه حضور فعال دانش آموزان با نیازهای ویژه را در جامعه فراهم سازد.

وی گفت: ماهیت آموزش‌های حرفه‌ای در مدارس با نیازهای ویژه به گونه ای است که اجرای آموزش‌های عملی و مهارتی منجر به تولید محصول و یا ارائه نوعی از خدمات می‌گردد که  این امر در بسیاری از رشته های مهارتی وجه تفکیک ناپذیر از آموزش است.

خانعلی در پابان گفت: از این رو  نمایشگاه فعالیت های دانش آموزان در رشته کمک باغبانی و پرورش گل های درون آپارتمانی در مدرسه تلاش گرگان در جهت کیفیت بخشی به آموزش های مهارتی، ارتقاء سطح مهارت های اولیه در دانش آموزان با توجه به نیازهای بازار کار بومی در جهت افزایش بهره وری و فراهم نمودن زمینه های خود اشتغالی بعد از فارغ التحصیلی برای دانش آموزان، توسعه و تقویت احساس خودباوری و ارزشمندی در آن ها، ایجاد خودکفایی اجتماعی اقتصادی با فراهم نمودن زمینه های مناسب برای تولید محصولات با کیفیت و تامین بخشی از منابع مالی مورد نیاز مدرسه برپا گردید.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5798
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

1 نظر برای این مطلب وجود دارد

ناصرشهری

ناصرشهری

00/12/15 - 21:31

سلام.با تبریک اعیاد شعبانیه.برخود لازم می دانم از زحمات بی وقفه هکاران معزز اقایان متکی ونعیمی بابت آموزش وکمک به نگهداری این گلها توسط دانش آموزان مدرسه تلاش تشکر نمایم.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

01/01/16 - 12:37

نظر دهید