• انتشار: 1400/08/03 - 13:49
  • تعداد بازدید: 1195
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

افتتاح و بهره برداری زمین ورزشی متناسب سازی شده مدرسه استثنایی خاطره رامش بابل

با حضور معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مازندران زمین ورزشی متناسب سازی شده مدرسه استثنایی خاطره رامش بابل افتتاح شد.

5293.mp3 افتتاح و بهره برداری زمین ورزشی متناسب سازی شده مدرسه استثنایی خاطره رامش بابل

 به گزارش روابط عمومی  و اموربین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی مازندران؛ سنجابی معاون اداره آموزش وپرورش استثنایی مازندران در سخنانی ضمن قدردانی از  زحمات دکتر تقی پور مدیر پرتلاش مدرسه استثنایی خاطره رامش  و کار ارزشمند وخدا پسندانه خیرین در احداث زمین ورزشی مدرسه، از آن به عنوان باقیات صالحات نام برد و بر نقش توسعه فعالیت های ورزشی در بهبود وضعیت جسمانی و نشاط روحی دانش آموزان تاکید نمود.

وی همچنین به تشریح موفقیت های ورزشی ، آموزشی و فرهنگی اداره  استثنایی مازندران پرداخت و از عوامل آموزشگاه خواست با برنامه ریزی مطلوب و بهره گیری از فضا و تجهیزات موجود زمینه موفقیت دانش آموزان مدرسه در مسابقات استانی و کشوری را فراهم نماید.

لازم به ذکراست در این مراسم  از خیرین گرامی جناب آقای حسن نتاج مدیرعامل باشگاه رایکا و مهندس حسن زاده نماینده شرکت فرا صنعت  که در احداث این پروژه مشارکت نمودند با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد .

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5293
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید