• انتشار: 1400/04/24 - 10:39
  • تعداد بازدید: 1101
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در استان اردبیل

آیین افتتاحیه پایگاه اوقات فراغت تابستانی دانش‌آموزان استثنایی اردبیل با شعار «هر دانش‌آموز، یک مهارت» در آموزشگاه‌های استثنایی این استان برگزار شد.

4838.mp3 افتتاح پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی  اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در این آیین، محمد شفایی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اظهار کرد: امسال در سطح استان ، 8 پایگاه اوقات فراغت تابستانی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه گروه‌های مختلف و با همکاری 25 نفر از همکاران فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش استثنایی دایر شده است.

به گفته رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان فعالیت این پایگاه ها با ثبت نام داوطلبانه 200 نفر از دانش آموزان از پانزدهم تیرماه آغاز و تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.

شفایی افزود: هدف از ایجاد این پایگاهها، کشف استعدادهای مختلف دانش آموزان در زمینه های گوناگون فرهنگی، هنری، ورزشی، علمی و... است.

او اظهار کرد: رویکرد فعالیت پایگاه های اوقات فراغت در تابستان جاری، خانواده محور و مهارت محور است و این فعالیتها در حیطه های دینی، اجتماعی، مهارتی، ادبی و ورزشی انجام خواهد شد.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: در پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی عمده نقش هدایت گری دانش آموزان به عهده والدین است و والدین باید برای تمامی لحظات فرزندان خود برنامه ریزی کنند، زیرا اگر برنامه‌ریزی از سوی والدین و مربیان صورت نگیرد ،دیگران از طرق مختلف از جمله رسانه های مخرب برای آنان برنامه‌ریزی خواهند کرد و در این میان فرزندان هستند که دچار آسیب های جبران ناپذیری خواهند شد.

شفائی تصریح کرد: باتوجه به لزوم ارائه فعالیت‌های پرورشی در کنار ارائه مطالب آموزشی در بستر شاد و به صورت مجازی برگزار می‌شود و به جهت شرایط خاص کرونا،بیش از ۹۰ درصد فعالیت‌ها به صورت مجازی و فعالیتهای حضوری در فضاهای عمدتا باز انجام خواهد شد.

گفتنی است: پایگاه اوقات فراغت تابستانی، در پنج مدرسه(5 پایگاه) با شرکت 222 دانش آموز با نیازهای ویژه برگزار می شود.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4838
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید