• انتشار: 1399/04/30 - 21:58
  • تعداد بازدید: 1203
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
استان سمنان

افتتاح پایگاه های سنجش نوآموزان سمنانی

پایگاه سنجش آمادگی تحصیلی و سلامت جسمانی نوآموزان سمنانی افتتاح شد.

3349.mp3 افتتاح پایگاه های سنجش نوآموزان سمنانی


صبح امروز و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سمنان پایگاه سنجش سلامت نوآموزان شهرستان سمنان آغاز به کار کرد.
محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیمای استان گفت: به علت تشدید ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت در سال جاری فعالیت پایگاه های سنجش آمادگی تحصیلی و سلامت جسمانی نوآموزان در 7 پایگاه ثابت و سیار و با تقلیل پذیرش نوآموزان صورت خواهد پذیرفت.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری پیش بینی می کنیم 6 هزار و پانصد نوآموز مورد سنجش قرار بگیرند افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطرات احتمالی بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا سنجش نوآموزان پیش دبستانی در تابستان امسال انجام نخواهد شد و آغاز سنجش این نوآموزان در مهرماه و همراه با سال تحصیلی خواهد بود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان سخنان خود ضمن اشاره به کار سخت و جهادگونه ی عوامل اجرایی پایگاه ها در شرایط کنونی ویروس کرونا از عوامل مجری طرح تقدیر و تشکر کرد.
دستورانی تاکید کرد: تمام تمهیدات برای جلوگیری از شیوع این بیماری در پایگاه‌های سنجش سلامت در نظر گرفته شده و تمامی عوامل اجرایی این پایگاه‌ها، نوآموزان و خانواده‌ها ملزم به رعایت اصول بهداشت فردی و استفاده از ماسک هستند.
گفتنی است با توجه به دستورالعمل ها ی ستاد ملی مبارزه به کرونا خانواده ها و نوآموزانی که از ماسک استفاده نکنند پذیرش نخواهند شد.
در طی این مراسم دکتر جندقی و همراهان از کلیه امکانات بهداشتی پایگاه سنجش در جهت به حداقل رساندن آسیب های احتمالی بهداشتی بازدید به عمل آوردند.
همچنین در این مراسم دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خانم حدادی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان و خانم دکتر امینیان رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3349
کلمات کلیدی