• انتشار: 1402/04/17 - 10:01
  • تعداد بازدید: 392
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

افتخار آفرینی دانش آموزان استثنایی استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره کشوری مهارتی

7118.mp3 افتخار آفرینی دانش آموزان استثنایی استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره کشوری مهارتی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، و به نقل از عباس داوطلب، دانش آموزان استثنایی استان در جشنواره کشوری مهارتی حائز رتبه های برتر شدند.
داوطلب رئیس  اداره آموزش و پرورش استثنایی استان عنوان کرد: دراین جشنواره ملی، خانم  معصومه بیگی دانش آموز پایه دوازدهم مدرسه مهرآیین شهرکرد با کسب رتبه اول کشوری در رشته هنر زندگی در خانه و آقای فردین اکبری دانش آموز پایه دوازدهم هنرستان کوشش شهرکرد با  کسب رتبه دوم کشوری در رشته کمک کار باغبان برای استان افتخار آفرینی کردند.

وی افزود: ضمن تبریک ویژه به فرزندان عزیز آموزش و پرورش استثنایی به واسطه کسب این افتخاربزرگ؛ از همکاران شایسته، ساعی و سخت کوش مدارس مهر آیین و کوشش، به ویژه مدیران ارجمنداین مدارس، سرکار خانم طاهری و جناب آقای جوادی و همچنین همکاران گرانقدر حوزه آموزش در اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کمال تقدیر و تشکر را دارم و برای این عزیزان سربلندی و سعادت آرزومنم.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد: با وجود انگیزه بالا و قابل تقدیر معلمان ارجمند  در زمینه آموزش مهارت های مختلف به دانش آموزان استثنایی  و همچنین سخت کوشی و همت این دانش آموزان  در زمینه فراگیری و کسب مهارتها،  قطعا در آینده نیز شاهد این افتخار آفرینی ها خواهیم بود. ان شاء الله

  • گروه خبری : اخبار استان ها,چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر : 7118
کلمات کلیدی
درخشان قنبری

درخشان قنبری

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید