• انتشار: 1397/03/07 - 12:12
  • تعداد بازدید: 402
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
استاندار خوزستان:

امیدواریم سرانه آموزشی و ورزشی دانش آموزان استثنایی به سطح استاندارد برسد

استاندار خوزستان در مراسم كلنگ زني احداث مدرسه 4 كلاسه در اهواز گفت: امیدواریم سرانه آموزشی و ورزشی برای دانش آموزان استثنایی به سطح استاندارد برسد.

992.mp3 امیدواریم سرانه آموزشی و ورزشی دانش آموزان استثنایی به سطح استاندارد برسد

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، مراسم كلنگ زني مدرسه 4 كلاسه دانش آموزان استثنايي در اهواز با حضور دكتر مجيد قدمي معاون وزیر و ریيس سازمان آموزش و پرورش استثنایی، غلامرضا شريعتي استاندار خوزستان، مهرالله رخشاني مهر معاون وزیر و ریيس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس و تني چند از ديگر مسئولان كشوري و استاني برگزار شد.


 


شریعتی، استاندار خوزستان در حاشیه مراسم افتتاح سالن ورزشی خدمت به کودکان استثنایی را امری مهم و قابل ستایش دانست و  گفت: استانداری خوزستان برای ایجاد شرایط آموزشی و رفاهی مناسب کودکان استثنایی تاكيد دارد و ما باید شرایط مناسبی را برای این کودکان که سهمی از سرانه و تولید ناخالص ملی دارند فراهم کنیم.


وی ادامه داد: امیدواریم سرانه آموزشی و ورزشی برای دانش آموزان استثنایی به سطح استاندارد برسد. همچنین با افزایش بودجه نوسازی مدارس آموزش و پرورش ما توانسته ایم به رشد خوبی برسیم و امیدواریم این مسئله با همین آهنگ ادامه پیدا کند تا ظرف چند سال آینده بتوانیم کسری ها را جبران کنیم.


 

  • گروه خبری : اسلایدر,اخبار استان ها
  • کد خبر : 992
کلمات کلیدی