• انتشار: 1399/02/25 - 14:25
  • تعداد بازدید: 551
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
کرمانشاه

انجام نوبت گیری سنجش نوآموزان از اواسط تیرماه ۹۹

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان در جلسه ویدیو کنفرانس با روسای آموزش و پروش مناطق: انجام نوبت گیری سنجش نوآموزان از اواسط تیرماه ۹۹ خبر داد

2851.mp3 انجام نوبت گیری سنجش نوآموزان از اواسط تیرماه ۹۹

رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه در جلسه ویدیو کنفرانس با روسای آموزش و پروش نواحی و مناطق سراسر استان خبرداد:امسال نوبت گیری برای سنجش نوآموزان بدو ورود با دبستان با تاخیری تقریبا یک ماهه، از اواسط تیرماه انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه ظهر امروز بیست و چهارم اردیبهشت ماه  در جلسه ویدیو کنفرانسی که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و  معاونین وی با روسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق سراسر استان برگزار شد رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان از آغاز سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

فرزاد سهیلی افزود: براساس تصمیم سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و به دلیل شیوع ویروس کرونا، فرآیند سنجش نوآموزان امسال با تأخیری حدوداً یک ماهه برگزار خواهد شد.

وی گفت: فرایند نوبت گیری نوآموزان از اواسط تیر ماه شروع خواهد شد.از روسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش در جهت اجرای هرچه بهتر سنجش سال ۹۹ همکاری لازم را برای تامین نیروهای تخصصی، تخصیص فضای مناسب و توجه به اجرای دقیق فرآیند سنجش خواستارم.

سهیلی همچنین با اشاره به لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در پایگاه های سنجش گفت: در جهت حفظ سلامتی نو آموزان و مجریان برنامه سنجش و در راستای کاهش تجمع و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، امسال از سوی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصمیم بر آن شده است تا تعداد پایگاه های سنجش در استان ها افزایش یابد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2851
کلمات کلیدی