• انتشار: 1397/02/29 - 09:29
  • تعداد بازدید: 427
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش استثنایی و هئیت ورزش جانبازان و معلولین استان اردبیل

در راستای توسعه ورزش در بین دانش آموزان با نیازهای ویژه، تفاهم نامه ورزشی بین اداره آموزش و پرورش استثنایی با هئیت ورزشی جانبازان و معلولین استان اردبیل منعقد شد.

953.mp3 انعقاد تفاهم نامه بین اداره آموزش و پرورش استثنایی و هئیت ورزش جانبازان و معلولین استان اردبیل

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، محمد شفائی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل گفت: هدف از این تفاهم نامه ایجاد انگیزه برای رشد و توسعه ورزشی در بین دانش آموزان با نیاز های ویژه به منظور دستیابی به نشاط ،شادابی و سلامت جسمی  و روحی و پیشگیری از عوارض ثانویه ناشی از معلولیت است.



وي افزود: نظر به اهمیت و نقش فعالیتهای ورزشی در نشاط و شادابی و حفظ و تامین سلامت جسمی  و روحی  افراد جامعه به ویژه دانش آموزان با نیازهای ویژه و پیشگیری از عوارض ثانویه ناشی از معلولیت و آسیب ، تفاهم نامه ورزشی بین اداره آموزش وپرورش استثنایی و هئیت ورزشی جانبازان  و معلولین استان اردبیل منعقد شد.


شفائي گفت: هدف از این تفاهم نامه ایجاد انگیزه برای رشد و توسعه ورزشی در بین دانش آموزان به منظور دستیابی به این مهم است. در این تفاهم نامه مقرر شد  به دانش آموزان جسمی و حرکتی در رشته ورزشی  بوچیا ، بسکتبال نشسته، والیبال نشسته و آمادگی جسمانی، در طول سال آموزش و تمرینات لازم ارائه نمایند و نیز 2 نفر از همکاران تربیت بدنی مدارس استثنایی را به تفکیک جنسیت جهت همکاری به عنوان همیار دانش آموزان طی نامه ای به هیئت ورزشی و جانبازان استان معرفیشوند.


  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 953
کلمات کلیدی