• انتشار: 1397/11/09 - 11:28
  • تعداد بازدید: 459
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی رخ داد

اهدای انشعاب گاز رایگان به مدارس ایرانشهر در سیستان و بلوچستان

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سیستان و بلوچستان حضور دارد که ثمره این حضور اعطای انشعاب گاز به مدارس ایرانشهر آن هم به صورت رایگان است.

1522.mp3 اهدای انشعاب گاز رایگان به مدارس ایرانشهر در سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، دکتر مجید قدمی در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامی داشت ایام ا.. دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در صورت در اختیار گذاشتن ساختمان از سوی مدیران شهرستان مربی متخصص برای مرکز اختلالات یادگیری در اختیار ایرانشهر گذاشته می‌شود و مرکز را تجهیز خواهیم کرد.


معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: معلمان برای دستیابی به نتیجه مطلوب و آموزش دانش آموزان  با روش های جدید تدریس  و طرح و برنامه ای تازه، آموزش های نوین در مدرسه را داشته باشند.
رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور همچنین قول راه اندازی مرکز فنی حرفه ای ویژه دختران دررا ایرانشهر داد.
فرماندار ایرانشهر هم در این جلسه گفت : سیستان و بلوچستان مملو از ظرفیت های انسانی است که با بها دادن به آنها موجب متحول شدن این منطقه در عرصه های مختلف خواهیم بود.


نبی بخش داودی ادامه داد: بیش از 6 هزار نفر معلول در سطح شهرستان ایرانشهر سکونت دارند.
داودی با اشاره به دستاوردهای نظام در سیستان و بلوچستان اظهار داشت : امروز با افتخار می‌توان گفت که در دورترین روستای منطقه تمام امکانات بویژه مدرسه است.


وی گفت : سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین استان های کشور است و بعد مسافت استان از شمال تا جنوب بیش از 1200 کیلومتر است که پراکندگی استان موجب مشکلاتی در ارائه خدمات مطلوبتر به مردم شده است.


داودی  خواستار تامین نیروی متخصص در مدارس استثنایی و راه اندازی مرکز اختلالات یادگیری در ایرانشهر شد و گفت : به کلیه مدارس شهرستان ایرانشهر انشعاب گاز بصورت رایگان به عنوان هدیه دولت تدبیر و امید داده می‌شود.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1522
کلمات کلیدی