• انتشار: 1400/12/24 - 13:25
  • تعداد بازدید: 919
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

اهدای تجهیزات آموزشی به دانش آموزان جسمی حرکتی شدید و بیمارستانی در راستای اجرای عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی

امروز 24 اسفند باحمایت سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور4 سری تجهیزات آموزش درمنزل شامل 3 دستگاه لب تاپ و هدست و یک دستگاه تبلت با اعتباری بالغ بر80 میلیون تومان به 4 دانش آموز جسمی حرکتی شدید در شهرهای اهواز، اندیمشک و گتوند اهدا شد.

5830.mp3 اهدای تجهیزات آموزشی به دانش آموزان جسمی حرکتی شدید و بیمارستانی در راستای اجرای عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، در این مراسم علی ممبینی رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت:  امید است نظارت کافی بر آموزش این عزیزان صورت پذیرد و مدیران محترم اگر دانش آموزی را می شناسند که به دلیل مشکلات جسمی شدید قادر به حضور درمدارس نیست، به این اداره معرفی نمایند.

وی این اقدام را گامی  درجهت  توسعه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی دانست و از خانواده ها درخواست نمود با این وسایل در منزل برای دانش آموزان کلاس درس ایجاد کنند.

در پایان این دیدار نیز 4 دستگاه لب تاپ  و تبلت با همکاری مدیران محترم مدارس به اولیا و دانش آموزان مورد نظر جهت بهره برداری از آموزش مجازی  اهدا شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5830
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید