• انتشار: 1400/03/08 - 11:39
  • تعداد بازدید: 1085
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اهدای ۱۷ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش آموزان با نیاز های ویژه شهرستان کهنوج

در راستای طرح هدایت و اجرای عدالت آموزشی و بهره مندی دانش آموزان از آموزش های غیرحضوری ۱۷ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه توسط رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج به دانش آموزان با نیاز های ویژه شهرستان کهنوج اهدا شد.

4586.mp3 اهدای ۱۷ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش آموزان با نیاز های ویژه شهرستان کهنوج

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی کرمان، با حضور رئیس و معاون آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان و  مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج، تعداد ۱۷ دستگاه تبلت و گوشی تلفن همراه به دانش آموزان با نیازهای ویژه یادگیری فاقد ابزارهای هوشمند آموزشی شهرستان کهنوج اهدا شد. 
عباس صفوی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در این مراسم اعلام کرد از اول سال تحصیلی جاری بیش از 1200 تبلت، گوشی هوشمند و لپ تاپ بین دانش آموزان با نیازهای ویژه استان توزیع شده است.
"عباس صفوی" رییس آموزش وپرورش استثنایی استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه بیماری کرونا آموزش را تحت تاثیر قرار داد، گفت: آموزش دانش آموزان استثنایی در وضعیت کرونایی بسیار سخت بوده ولی به هر حال آموزش این دانش آموزان به خوبی در حال انجام است و دو رکن اصلی و اساسی وظیفه شناسی و عشق  معلمین و مربیان مدارس ، در پیشبرد اهداف آموزشی، پرورشی و توانبخشی موثر بوده است و جلوه های ویژه ایثار را در تاریخ آموزش و پرورش رقم  زده است.
وی افزود: در استان کرمان همگام و هم دوش سایر نقاط کشور، معلمان مدارس استثنایی با جان و دل برای آموزش دانش آموزان تلاش می‌کنند تا این دانش آموزان از تحصیل و دریافت خدمات پرورشی و توانبخشی باز نمانند.
صفوی تصریح کرد: امیدواریم  در سال تحصیلی پیش رو با توجه به فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سند راهبردی تحول بنیادین توسعه کمی و کیفی  تعلیم و تربیت و ارائه خدمات به این گروه از  دانش آموزان عزیز باشیم.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4586
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید