• انتشار: 1397/02/25 - 10:23
  • تعداد بازدید: 466
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مديركل آموزش و پرورش آذربايجان شرقي:

اوج انسانیت در خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه مفهوم پیدا می کند

مديركل آموزش و پرورش استان آذربايجان شرقي گفت:اوج انسانیت در خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه مفهوم پیدا می کند.

941.mp3 اوج انسانیت در خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه مفهوم پیدا می کند

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، جعفر پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش با تبریک هفته معلم و اعیاد شعبانیه گفت: معلم محور اساسی اقدامات و برنامه های آموزش و پرورش است و بعنوان مرجع اصلی اعتماد جامعه و خانواده ها بشمار می آید.


در این مراسم که با حضور برادران مردانی آذری از  بزرگ خیرین کشوربرگزار شد، پاشایی با تجلیل از زحمات بی بدیل معلمان مدارس استثنایی اظهارکرد:  اوج انسانیت در خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه معنا و مفهوم پیدا می کند.


وی گفت: تربیت شهروند مسئول و توسعه پایدار در گرو توجه به معلمان بعنوان عنصر اصلی دستگاه تعلیم وتربیت است. و کار معلمان مدارس استثنایی نه تنها باعث تغییر رفتار شده بلکه اجر معنوی عظیمی را دارد.


مریم خوشبخت رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان آذربايجان شرقي نیزضمن تبریک هفته معلم گفت: کار و تلاش معلمان مدارس استثنایی اجر دنیوی و اخروی بی بدیلی را دارد.


وي اظهار کرد: که ما همچنان نیازمند راهنمایی های خیرین بلند همت در این عرصه عظیم تعلیم و تربیت هستیم تا مشکلات این فرشتگان روی زمین و اولیاء آنان را به حداقل برسانیم.


مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه از زحمات ارزشمند خیرین نیک اندیش کریم و علی مردانی آذری با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.


در پایان مراسم نیز از طرف رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با حضور خیران کریم و علی مردانی آذری به پاس خدمات ارزنده و بی شائبه معلمان از آنان تجلیل شد.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 941
کلمات کلیدی