• انتشار: 1399/04/08 - 08:06
  • تعداد بازدید: 884
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خراسان جنوبی

اولین جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدوورود به دبستان سال 99 برگزار گردید

اولین جلسه ستاد هماهنگی اجرای سنجش با حضور تمامی اعضا و مدعوین در سالن کنفرانس اداره کل برگزار گردید

3135.mp3 اولین جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدوورود به دبستان سال 99 برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان صبح روز چهارشنبه 99/4/4 اولین جلسه ستاد هماهنگی اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدوورود به دبستان در سال تحصیلی 1400-99 با حضور مدیرکل و رئیس ستاد سنجش  ، معاونت دانشگاه علوم پزشکی ، رئیس ستاد کرونا در اداره کل آموزش و پرورش ، معاونت ابتدایی ، معاونت تندرستی و سلامت ، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنای و سایر اعضا در محل اتاق کنفرانس اداره کل برگزار گردید .


در ابتدای جلسه بااطمینان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در خصوص ضروریت و اهداف طرح سنجش و شرایط ویژه اجرای طرح با رعایت پروتکل های بهداشتی مطالبی عنوان نمود و سپس مطهریان کارشناس مسئول توانبخشی و افشاری  کارشناس تشخیص اداره آموزش و پرورش استثنایی گزارش آماری از اجرای طرح در سال گذشته ، نحوه نوبت دهی و فرایند اجرا وتغییرات اجرای طرح مطالبی عنوان نمودند و سپس اعضای ستاد به بیان نظرات و پیشنهادات خود در اجرای مطلوب  طرح پرداختند .


در پایان واقعی مدیرکل و رئیس ستاد سنجش استان به بیان مطالبی در اهمیت اجرای طرح پرداخت و بر همکاری و تعامل اعضادر اجرای بهتر تاکید نمود .


در این جلسه زمان شروع طرح در پایگاهها باتوجه به احتمال شروع مدارس از نیمه دوم شهریورماه ، 14 تیرماه مصوب گردید . نوبت دهی مدیران مدارس ابتدایی از ابتدای تیرماه در سامانه فعال می باشد .





  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3135
کلمات کلیدی