• انتشار: 1400/07/07 - 09:31
  • تعداد بازدید: 999
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در سال تحصیلی جدید

اولین شورای اداری در سال تحصیلی جدید با حضور رئیس، معاونین و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران برگزار گردید.

5166.mp3 اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران در سال تحصیلی جدید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران،سه شنبه 6 مهر ماه شورای اداری با تلاوت آیاتی چند از قرآن مجید آغاز شد و در ادامه رییس اداره ضمن خیر مقدم و تبریک سال تحصیلی جدید از کارشناسان خواست که گزارش کوتاهی در مورد فعالیت های حوزه خود با توجه به آغاز سال تحصیلی ارائه نمایند.
در ادامه جلسه هر کدام از کارشناسان گزارشی از روند فعالیت های خود بیان نمودند.
کرمی و خیشه معاونین اداره نیز نکات مهم آموزشی،پژوهشی،اداری و مالی و پیگیری اهم فعالیت های حوزه خود ارائه کردند.
در پایان کریمی ضمن تشکر از زحمات همکاران و اقدامات صورت گرفته در واحد های مختلف تاکید نمود، با توجه به تفویض اختیار به اداره استثنایی این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است و باید کلیه حوزه ها و همکاران در کنار هم تلاش کنیم تا معلمان در مدارس احساس نگرانی در زمینه امور اداری نداشته باشند.
وی در ادامه به همکاران تاکید نمود عملکرد مدارس، پیگیری کتب درسی، برگزاری دوره های ضمن خدمت بخصوص برای همکاران جدید الاستخدام، برگزاری انتخابات انجمن های اولیاء و مربیان،رعایت پروتکل های بهداشتی، گزارش مشکلات برنامه شاد را رصد و پیگیری نمایند.
کریمی در پایان گفت تکریم و راهنمایی مناسب ارباب رجوع، فعالیت های مختلف آموزشی،پرورشی و توانبخشی و نظارت و دقت در پاسخگویی و اجرای برنامه ها و بخشنامه ها اولویت اول شما باشد.  

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5166
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید