• انتشار: 1399/03/12 - 09:02
  • تعداد بازدید: 578
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اصفهان

اولین جلسه هماهنگی طرح سنجش با حضور کارشناس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

جلسه هماهنگی طرح سنجش با حضور کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

2920.mp3 اولین جلسه هماهنگی طرح سنجش با حضور کارشناس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

به گزارش اداره آموزش و آموزش پرورش استثنایی استان اصفهان در یازدهمین روز از خرداد ماه سال 1399 ،  اولین جلسه هماهنگی طرح سنجش با حضور کارشناسان معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار گردید.


این جلسه با حضور الماسی رئیس اداره ، رسولیان کارشناس مسئول  تشخیص اداره آموزش و پرورش استثنایی و امیدی کارشناس مسئول بهداشت مدارس معاونت بهداشتی  دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان ، در محل اداره آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.


در ابتدای این جلسه الماسی ضمن خوشامد گویی به بیان شیوه اجرایی سنجش 99 با توجه به شیوع ویروس کرونا پرداخت و دستورالعمل سازمان در اجرایی این طرح را شرح داد.


در ادامه امیدی ضمن ارائه آمار شیوع کرونا در استان و لزوم توجه به دستورالعمل های بهداشتی جهت جلوگیری از موج جدید شیوع کرونا به بیان چالش های مهمی که اجرایی طرح برای سلامتی مراجعان ایجاد خواهد کرد پرداخت و بر لزوم رعایت  تمامی  پروتکل های بهداشتی تاکید کرد.


سپس رسولیان با بیان مهمترین مشکلات در پایگاه تخصصی و اولیه ،  پیشنهاد حضور ناظر بهداشتی برای نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی و استفاده از مواد ضدعفونی را مطرح نمود.  رسولیان افزود:  به دلیل حجم بالای مراجعات در پایگاه تخصصی ، توجه ویژه به ضد عفونی کردن ابزراهای مورد استفاده  ،  لازم و ضروری است.


در پایان مصوب گردید به منظور حفظ فاصله اجتماعی،  مقدمات خرید دستگاه نوبت گیر فراهم گردد و همچنین فهرستی از مخاطرات بهداشتی در پایگاه ها تهیه شود و در جلسه ستاد مدیریت  کرونا استان اصفهان مطرح شود و متناسب با آن ،  پروتکل های بهداشتی تدوین گردد.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2920
کلمات کلیدی