• انتشار: 1399/04/18 - 14:15
  • تعداد بازدید: 1147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
گلستان

اولین جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران پایگاه های سنجش برگزار گردید

با حضور عباس خانعلی رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان اولین جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران پایگاه های سنجش استان برگزار گردید.

3316.mp3 اولین جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران پایگاه های سنجش برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی با حضور عباس خانعلی رئیس اداره آموزش وپرورش استثنایی استان اولین جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران پایگاه های سنجش استان برگزار گردید.


  در اولین جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران پایگاه های سنجش . خانعلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی عنوان کرد:امسال با توجه به شرایط خاص رعایت پروتکل های بهداشتی با تمام امکانات رعایت شود و قبل از ورود به پایگاه دست والدین وبچه ها ضد عفونی شوددر زمان مراجعه دانش آموز فقط با یکی از والین به پایگاه مراجعه کند و مدیران از پذیرش والدین و دانش آموزان بدون ماسک خودداری نمایند .برای والدین اتاق انتظاربا رعایت فاصله گذاری اجتماعی در نظر گرفته شود.از تجمع در سالن و اتاق مدیر جدا خودداری شود.


وی افزود : با حمایت اداره کل آموزش وپرورش استان گلستان مبلغ ۷۱ میلیون تومان برای پایگاه های جهت تهیه اقلام بهداشتی و موادضدعفونی کننده در نظرگرفته شده است.مستخدم پایگاههاهر روزفضا و تجهیزات را ضد عفونی نمایند.مدیران پایگاهها ارتباط مستمر با اداره شهرستان داشته باشند و نسبت به ارسال اسمی آمار دیر آموزان اهتمام لازم را داشته باشند.باذتوجه به وضعیت کرونا و اهتمال لغو فعالیت پایگاهها از طرف ستاد کرونا و باتوجه به دریافت هزینه از والدین ،مدیران پایگاهها به مرور روزها را فعال نمایند و کنترل لازم را دراین زمینه داشته باشند.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3316
کلمات کلیدی