• انتشار: 1400/08/08 - 09:00
  • تعداد بازدید: 789
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اولین جلسه کارگاه آموزشی مبتنی بر مهارتهای چندگانه استان کرمانشاه برگزار شد

اولین جلسه کارگاه آموزشی ۱۲۰ ساعته معلمان مبتنی بر مهارت های چندگانه استان کرمانشاه برگزار شد.

5311.mp3 اولین جلسه کارگاه آموزشی مبتنی بر مهارتهای چندگانه استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی  و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره  آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه؛ کارگاه آموزشی معلمان مبتنی بر مهارت های چندگانه دانش آموزان طیف اتیسم، آسیب دیده بینایی و آسیب دیده شنوایی استان، طی ۱۲ هفته و در روزهای پنج شنبه به مدت ۱۲۰ ساعت به صورت همزمان حضوری و مجازی در شبکه آموزش دانش (شاد) به میزبانی مرکز آموزش استثنایی دولتشاهی شهر کرمانشاه در حال برگزاری است.
علی محمد بیگی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه در اولین جلسه این کارگاه گفت: انتظاراتی که از یک معلم در آموزش و پرورش استثنایی می توان داشت فراتر از سایر معلمان است زیرا  معلمی که با دانش آموزان با نیازهای ویژه در ارتباط است، می‌بایست از تمام ویژگی‌های هفت گروه دانش آموزان با نیازهای ویژه اعم از آسیب دیده بینایی، شنوایی، ذهنی، اتیسم و... اطلاع داشته باشد و به موازات آن معلومات و دانسته های خود را در زمینه‌های آموزش و پرورش این عزیزان به روز رسانی نماید و  تلاش کند که این به‌روزرسانی مثمر ثمر باشد یعنی به طور کلی مسلط به حوزه استثنایی باشد.
وی در ادامه گفت:  معلمان می‌بایست از دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی لذت برده و کسب تجربه نموده و از تجارب خود در خدمت رسانی به دانش آموزان با نیازهای ویژه استفاده نمایند. 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5311
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید