• انتشار: 1398/12/03 - 15:08
  • تعداد بازدید: 507
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خوزستان

اولین دوره مسابقات علمی حضوری ویژه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از برگزاری اولین دوره مسابقات علمی حضوری ویژه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد.

2573.mp3 اولین دوره مسابقات علمی حضوری ویژه کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی خوزستان این دوره از مسابقات با حضور8 تیم دو نفره از معاونت های مختلف اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در روز سه شنبه 29 بهمن ماه در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.


در این مسابقات که به منظور فراهم نمودن زمینه های لازم جهت ترغیب و تشویق و افزایش انگیزه در بین همکاران  و نیز سنجش و افزایش اطلاعات علمی و عمومی همکاران برگزار شد پس از برگزاری پنج دور مسابقه تیم های برتر مشخص و به رسم یادبود از انها تقدیر شد.

علی ممبینی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی با حضور در جمع همکاران شرکت کننده در مسابقه گفت: این مسابقات در دوسال گذشته در بین همکاران مجموعه استثنایی استان برگزار شد که باعث ایجاد شور و نشاط بیشتر در بین همکاران شد و بازخورد بسیار خوبی از طرف  همکاران داشت و همین باعث شد که این مسابقات را برای همکاران ستادی اداره کل اموزش و پرورش استان نیز برگزار کنیم.

علی ممبینی در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش تمام کسانی که در برگزاری این مسابقات تلاش کردند، به‌خصوص اقای محمد رضا سروری کارشناس مسئول آموزش اداره اموزش و پرورش استثنایی، گفت: از حسن سلیقه برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی می‌کنم که هم‌زمان با دهه مبارک فجر  این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند
.



اسامی نفرات برتر



  1. سهراب بهمنی نیا و احمد خمیسی (اداره آموزش و پرورش استثنایی)

  2. مهدی هوشمند و محمد امجد ( امور اداری و نیروی انسانی اداره کل )

  3. سید قدرت الله نوآیین و مجتبی آقایی (اداره شاهد و امور ایثارگران اداره کل)  


 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2573
کلمات کلیدی