• انتشار: 1396/05/21 - 11:49
  • تعداد بازدید: 480
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به گزارش روابط عمومي اداره آموزش و پرورش استثنايي مرکزی:

بازديد از طرح مداخله بهنگام آموزشي و توانبخشي کودکان دير آموز

رئيس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی از نحوه اجراي طرح آزمایشی مداخله بهنگام آموزشی و توانبخشی و درمان کودکان دیر آموز پيش دبستاني بازدید و از نزديک روند اجراي مداخله ها را مورد بررسي قرار داد.

396.mp3 بازديد از طرح مداخله بهنگام آموزشي و توانبخشي کودکان دير آموز


رئيس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی از نحوه اجراي طرح آزمایشی مداخله بهنگام آموزشی و توانبخشی و درمان کودکان دیر آموز پيش دبستاني که از 04/04/96 آغاز گريده بازدید و از نزديک روند اجراي مداخله ها را مورد بررسي قرار داد.



به گزارش روابط عمومي اداره آموزش و پرورش استثنايي استان مرکزي عسکري رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي استان به همراه کارشناس مسئول و کارشناس دانش آموزان با نیازهای ویژه از دو مرکز مداخله بهنگام شهر اراک بازديد نمود.



عسکري رئيس اداره آموزش و پرورش استثنايي استان مرکزي با حضور در این مراکز با اشاره به اهميت برنامه مداخله بهنگام در آموزش کودکان در خصوص روند اجراي مداخله در استان گفت: پس از برگزاری جلسه توجیهی والدين در 4 مرکز آموزش و توانبخشي مشکلات ویژه یادگیری از مجموع 215 کودک ديرآموز شناسايي شده در طرح سنجش تعداد 70 کودک دیرآموز به این مراکز مراجعه و تحت پوشش بسته های مداخله بهنگام قرار گرفتند که در جلسات ابتدایی اطلاعات لازم جهت اجرای کارآمد این طرح در اختیار والدین قرار گرفت تا در مسیر درمان کودکان خود همراه مربيان مراکز مشکلات ویژه یادگیری باشند .



عسکری در حاشيه اين بازدید با مخاطب قرار دادن خانواده های این کودکان اظهار داشت: اجراي مداخله بهنگام ابزاري مؤثر در پيشرفت تحصيلي کودکان بوده و مي تواند موجب ارتقاي عملکرد رفتاري و تحصيلي مناسب تر آنان در دبستان گردد.



گفتني است خانواده کودکان شرکت کننده در طرح مداخله تأثير فعاليت هاي انجام شده در پيشرفت کودکان خود را بسيار مؤثر عنوان کرده و خواستار ادامه جلسات مداخله شدند.


  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 396
کلمات کلیدی