• انتشار: 1396/11/08 - 08:27
  • تعداد بازدید: 446
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
.

بازديد مسئولان آموزش و پرورش استان مركزي از مدارس استثنايي

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مركزي و رئیس اداره آموزش و پرورش محلات با حضور در مدارس استثنایی ایثار و عدالت شهرستان محلات از نزدیک فعالیت های آموزشی – توانبخشی دانش آموزان با نیازهای ویژه را مورد بررسی قرار دادند.

730.mp3 بازديد مسئولان آموزش و پرورش استان مركزي از مدارس استثنايي


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، محمود عسکری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مركزي در اين بازديد گفت: معلمان در راه تعلیم و تربیت نقش بسیار مهم و مؤثری را بعهده دارند و این نقش در آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه مهم تر و موثرتر است.



وی افزود: معلمان مدارس ویژه نباید صرفا به ایفای این نقش بعنوان یک معلم ساده و یکسونگر بپردازند بلکه باید با ذوق، هنر و مهارت خود و با در نظر گرفتن ویژگی های فردی دانش آموزان به پرورش شخصیت آنان نیز اهتمام ویژه داشته باشند.



عسکری گفت: باید دقت کنیم در مدارس ویژه ارزیابی جای آموزش را نگیرد و در تمام فعالیت ها به پیشرفت هرچند کم دانش آموزان با نیازهای ویژه یقین داشته باشیم.



در این بازدید کارشناسان حوزه آموزش و امور مالی نیز پس از نظارت بر امور مربوطه راهبردهای ارتقای کیفیت برنامه های آموزشی و اجرایی را ارائه كردند. 


  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 730
کلمات کلیدی