• انتشار: 1396/12/13 - 13:34
  • تعداد بازدید: 739
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
.

بازديد نماينده مردم كردستان از مدارس استثنایی ناحیه دو سنندج

نماینده مردم شهرستانهای سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی از مدارس استثنایی نوآوران و گلهای آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج بازدید كرد.

802.mp3 بازديد نماينده مردم كردستان از مدارس استثنایی ناحیه دو سنندج


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي، سید احسن علوی نماینده مردم شهرستانهای سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرآموزش وپرورش ناحیه2 شهرستان سنندج از مرکز متوسطه حرفه ایی  وپیش حرفه ایی  نوآوران وگلها بازدید کرد .



علوی در این بازدید از نزدیک با تجربیات و خلاقیت های ،معلمان و کادر پرتلاش این مدارس آشنا شد و ضمن تقدیر از عملکرد مناسب و اقدامات ارزنده این مجموعه ها اظهار داشت : آنچه در این مدارس استثنایی قابل توجه است و آن را با کار در سایر مدارس متمایز می سازد فعالیت های خستگی ناپذیر مدیر، دبیران و عوامل اجرایی مجموعه است که با روحیه باز و سعه صدر مشغول خدمت به این دانش آموزان می باشند.


 


وی قول مساعد داد  با اداره کل فنی حرفه ای استان  به منظور اخذ امکانات جهت توسعه و تجهیز کارگاههای آموزشی هنرستان هماهنگی های لازم صورت گيرد.


 


 نماینده مردم شهرستانهای سنندج دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی در مرکز متوسطه حرفه ایی  وپیش حرفه ایی گلها نیز با توجه به طبقاتی بودن آموزشگاه و عدم توانایی دانش آموزان در تردد به طبقات ساختمان ، ساخت و راه اندازی یک دستگاه آسانسور را در این مدرسه تقبل كرد.


 


 محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج گفت: با توجه به اینکه 53درصداز دانش آموزان با نیازهای ویژه استان در ناحیه قرار دارند این بازدید ها مي تواند در توسعه کمی و کیفی این مدارس و رفع محدودیت های پیش روی این دانش آموزان تاثیرات مثبتی داشته باشد .


 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 802
کلمات کلیدی