• انتشار: 1399/04/02 - 14:36
  • تعداد بازدید: 979
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خوزستان

بازدید از پروژه در حال ساخت مدرسه وحدت اهواز

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی از پروژه در حال ساخت مدرسه وحدت اهواز بازدید کرد.

3056.mp3 بازدید از پروژه در حال ساخت مدرسه وحدت اهواز

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی از پروژه در حال ساخت مدرسه وحدت اهواز بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی خوزستان علی ممبینی به همراه کارشناسان امور مالی اداره صبح شنبه 31 خردادماه از پروژه در حال ساخت مدرسه استثنایی وحدت اهواز بازدید کردند.


وی ضمن بازدید از روند پروژه در حال ساخت مدرسه استثنایی وحدت اهواز گفت: ما از نزدیک روند ساخت پروژه های آموزشی مدیریت آموزش پرورش استثنایی را رصد میکنیم و امیدواریم با توجه به نیاز منطقه و در جهت رفاه دانش آموزان عزیز و دسترسی اسان تر اولیا ی دانش اموزان با نیاز های ویژه این پروژه تا نیمه دوم مرداد ماه به بهره برداری برسد.


وی در ادامه بیان داشت بازسازی مدرسه ابن سینا در ناحیه 4 اهواز پیرو توافق اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان و اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 جهت راه اندازی یک دبستان 7 کلاسه و یک مرکز مشکلات ویژه یادگیری به این مدیریت محول شده است و در این راستا کارهای جداسازی، تعمیر و بهسازی این مدرسه از محل اعتبارات خیرین و جهت استفاده دانش اموزان ابتدایی با نیازهای ویژه ناحیه 4 اهواز در حال انجام می باشد.


وی گفت: با افتتاح این دبستان دو مدرسه دخترانه و پسرانه در مقطع ابتدایی و یک مرکز مشکلات ویژه یادگیری جهت خدمت رسانی بهتر به دانش اموزان ناحیه 4 اهواز راه اندازی خواهد شد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت مدیریت آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز و خیر گرانقدر حاج آقا مشهدی زاده تشکر و قدردانی نمود.



  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3056
کلمات کلیدی