• انتشار: 1398/07/03 - 09:44
  • تعداد بازدید: 490
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
زنجان

بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان از مدرسه استثنایی سلطانیه در روز اول مهر

روز دوشنبه مورخ 980701، همزمان با آغاز سال تحصیلی 99-98 رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی از مدرسه استثنایی فجر و همینطور مرکز اختلال یادگیری تلاش شهرستان سلطانیه بازدید به عمل آورد.

2015.mp3 بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان از مدرسه استثنایی سلطانیه در روز اول مهر


به گزارش واحد روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره استثنایی در این بازدید که ابتدا از مدرسه فجر سلطانیه  انجام پذیرفت باغبانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مهر و آغاز سال  تحصیلی 99-98 با تشریح وضعیت نامناسب فضای فیزیکی مدرسه پرداخت و متذکر شد کلیه گزارشات و نامه های حاوی وضعیت بحرانی سقف مدرسه و نیاز فوری آن به تعمیر و بازسازی به واحد های ذیربط ارسال شده و اظهار امیدواری کرد به همّت اداره تجهیز و نوسازی مدارس و همینطور مشارکت خیرین وضعیت مدرسه به حالت مطلوب بازگردد. همینطور مقرر شد کمک هزینه ای از طرف اداره استثنایی و همچنین اداره سلطانیه جهت هزینه های جاری ایاب و ذهاب به حساب مدرسه واریز گردد.


در ادامه این بازدید، باغبانی به همراه هیئت همراه متشکل از زمانی ریاست اداره سلطانیه و معاون آموزشی سلطانیه و سایر کارشناسان از مرکز اختلال یادگیری تلاش بازدید کردند. در ابتدای این بازدید محمدی مدیر مرکز با تشریح خلاصه ای از فعالیت های انجام شده در سال گذشته بیان کرد: در سال تحصیلی 98-97 با مشارکت و همراهی معاونت آموزشی اداره سلطانیه ارتباط خوبی با مدیران مدارس برقرار گردید و تعداد دانش آموزی بالغ بر 150 نفر به مرکز مراجعه کردند. محمدی خاطر نشان کرد با توجه به پذیرش بالای دانش آموز مرکز نیاز به مربی بیشتری دارد.در ادامه باغبانی با تقدیر و تشکر از فعالیت های مرکز، رسالت این مجموعه را همیاری و کمک به مدارس در راستای تقویت وضعیت دانش آموزان دانست. در انتهای این بازدید ریاست اداره سلطانیه قول تحویل 10 بسته آموزشی را به مرکز دادند.


 

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2015
کلمات کلیدی