• انتشار: 1400/03/29 - 08:34
  • تعداد بازدید: 989
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اردبیل از کارگاه آموزشی طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی اردبیل به همراه کارشناس تشخیص و پیشگیری از روند برگزاری کارگاه های آموزشی طرح‌سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سال ۱۴۰۰ بازدید کردند.

4688.mp3 بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی اردبیل از کارگاه آموزشی طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی
به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل  از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی اردبیل، محمد شفائی رئیس آموزش و پرورش استثنایی اردبیل در بازدید از کارگاه آموزشی آزمایندگان آمادگی تحصیلی، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکارانی که در سنجش ۹۹ به نحو احسن همکاری نمودند  بر ضرورت اجرای آزمون آمادگی تحصیلی طبق دستورالعمل و با رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید نمود.

شفائی افزود: باتوجه به اینکه ارزیابی جنبه ذهنی و روانی نوآموزان بسیار مهم است آزمایندگان باید دقت بیشتری داشته باشند و  در صورت لزوم ارجاع به مرحله تخصصی  راهکار های مناسب را به والدین ارائه دهند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: آن چه در این شرایط  از اولویت برخوردار است حفظ سلامتی  افراد می باشد و بر همکاران لازم است  در رعایت پروتکل های بهداشتی نهایت دقت و توجه را داشته باشند و وسایل مورد استفاده را قبل از ورود نوآموز ضدعفونی نمایند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4688
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید