• انتشار: 1401/02/20 - 13:51
  • تعداد بازدید: 1217
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان از مدارس استثنایی شهرستان‌های حوزه سراوان

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان از مدارس استثنایی شهرستان‌های حوزه سراوان بازدید کرد.

6005.mp3 بازدید رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان از مدارس استثنایی شهرستان‌های حوزه سراوان
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی سیستان و بلوچستان، اللهی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سیستان و بلوچستان، ضمن شرکت در مراسم افتتاح کتابخانه تخصصی کودک در شهرستان گلشن و افتتاح اتاق بازی مدرسه استثنایی پیام نور سراوان ، از مدارس این شهرستان ها بازدید نمودند.

هم چنین دیدار بامحمودی فرماندار شهرستان گلشن  از دیگر برنامه های وی بود.   آللهی در این دیدار ، ضمن تشکر از حمایت های مجموعه شورای آموزش و پرورش شهرستان گلشن و شخص  فرماندار ،برنامه های فرهنگی و مشارکت علما برای راهنمایی  مردم منطقه در پیشگیری از موارد تکرار تولد کودک معلول در خانواده ها را مهم و  بسیار حائز اهمیت دانست.
 یکی دیگر از برنامه های  اللهی و کارشناسان همراه، شرکت در برنامه تجلیل از همکاران آموزشگاه های استثنایی شهر سراوان بود.

وی در جمع همکاران ، ضمن تبریک هفته معلم به آنان ، فرصت خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه را به عنوان یک موهبت خداوند دانسته و از همکاری مدیران اداری سطح شهرستان با مدارس استثنایی تشکر نمود.
در این برنامه که با حضور فرماندار و رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان سراوان برگزار گردید از همکاران مدارس استثنایی تقدیر به عمل آمد. 
هم چنین در روز دوم حضور  اللهی و کارشناسان همراه اتاق بازی کودک در مدرسه پیام نور سراوان افتتاح گردید . این اتاق بازی با حمایت و مشارکت گروه خیری آماده و در اختیار دانش آموزان این مدرسه قرار گرفته است .
 هم چنین  اللهی با  دهواری مدیر آموزش و پرورش شهرستان سراوان در مورد مسایل و مشکلات مدارس استثنایی سطح شهرستان دیدار و گفتگو کردند .
اللهی در حاشیه این برنامه ها از پروژه در دست ساخت دانش آموزان با نیازهای ویژه در شهرستان گلشن و مدرسه  اوتیسم در شهر سراوان که با مشارکت مجمع خیرین در حال ساخت هستند بازدید نمود.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6005
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید