• انتشار: 1397/10/29 - 09:37
  • تعداد بازدید: 793
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از آموزشگاه با نیازهای ویژه امام علی (ع) اراک

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از وضعیت آموزشی، پرورشی و توانبخشی دانش آموزان مدرسه ی با نیازهای ویژه امام علی(ع) اراک بازدید کرد.

1494.mp3 بازدید مدیرکل آموزش و پرورش استان از آموزشگاه با نیازهای ویژه امام علی (ع) اراک

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، شهریار فولادوند با حضور در جمع معلمان این آموزشگاه  در مورد نحوه آموزش و توانبخشی دانش آموزان با نیاز های ویژه با آموزگاران و مربیان به گفتگو پرداخت.
 وی گفت: یکی از وظایف آموزش و پرورش تحقق عدالت آموزشی بوده و این موضوع می طلبد تا این نهاد نسبت به همه افراد نیازمند به آموزش، حتی افراد با نیازهای ویژه، توجه  کامل داشته باشد. 
فولادوند افزود: برخی از مخاطبان آموزش و پرورش، از شرایط جسمی و روانی خاصی برخوردار بوده و برای اینکه ارائه خدمات مطلوب آموزشی و پرورشی به این عزیزان داشته باشیم باید شرایط خاصی را متناسب با نیاز آنان فراهم نمائیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی ضمن تقدیر از تلاش های معلمان مدارس استثنایی، تصریح کرد: معلمان و مربیان مدارس استثنایی باید همواره خود را به دستاورد های جدید علمی مجهز کنند تا بتوانند خدمات آموزشی، پرورشی و توان بخشی مناسبی را به دانش آموزان عزیز ارایه دهند.
محمود عسکری، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی نیز با قدردانی از حضور و توجه مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی به دانش آموزان با نیازهای ویژه،  گزارشی از وضعیت دانش آموزان این مدرسه، نحوه ی آموزش و توانمندی های آنان ارائه نمود.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1494
کلمات کلیدی