• انتشار: 1401/02/21 - 12:22
  • تعداد بازدید: 1190
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازدید مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان از هنرستان استثنایی نیکان

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان به همراه مدیرآموزش و پرورش ناحیه1، سرپرست، کارشناس مسئول و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی استان همدان از مدرسه استثنایی نیکان شهر همدان بازدید نمود.

6022.mp3 بازدید مدیرکل فنی و حرفه ای استان همدان از هنرستان استثنایی نیکان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی  اداره آموزش و پرورش استثنایی همدان، سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تشریح فعالیت‌های دانش‌آموزان دوره متوسطه اول و دوم حرفه‌ای، مهارت آموزی و مهارت‌های حرفه‌ای را یکی از اهداف اصلی آموزش و پرورش استثنایی برشمرد.

محمدی ارائه آموزش‌های حرفه‌ای به دانش‌آموزان با نیازهای ویژه را در ارتقاء مهارت‌های زندگی، خودکفایی فردی، اجتماعی و اقتصادی موثر دانست.

 مختاران مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان همدان ضمن بازدید از کارگاه‌های آموزشی هنرستان نیکان شهر همدان و دیدار با هنرجویان، در نشستی با حضور سرپرست، کارشناس مسئول و کارشناسان اداره آموزش و پرورش استثنایی، ضمن تشکر از زحمات و تلاش رییس و کارکنان اداره آموزش و پرورش استثنایی و همچنین مدیر و معلمان هنرستان نیکان اظهار داشت: این اداره کل آمادگی همکاری در زمینه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جهت آماده‌سازی دانش‌آموزان برای ورود به جامعه و زمینه‌سازی برای ایجاد فرصت‌های شغلی و کمک به اشتغال و دیده شدن هنر و توانمندی‌های این دانش‌آموزان را دارد.

هم اندیشی، هم افزایی، گشترش تعامل در راستای فعالیت های مشترک و نیز شرکت هنرجویان در آزمون های فنی و حرفه ای برای دریافت گواهی مهارت از مورادی بود که در جلسه مذکور به آن اشاره شد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6022
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید