• انتشار: 1397/04/30 - 11:10
  • تعداد بازدید: 472
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از فعاليت پایگاههاي سنجش شهرستان سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان و نائب رییس طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان از پايگاههاي شهرستان سمنان بازدید کردند.

1120.mp3 بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از فعاليت پایگاههاي سنجش شهرستان سمنان

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، محمد دستورانی مدیرکل آموزش و پرورش استان و دکتر جندقیمعاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نائب رییس طرح سنجش استان از روند سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان شهرستان سمنان بازدید کردند.


دستوراني در حاشیه این بازدید گفت: این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و به منظور ارزیابی سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان در 8 پایگاه استان برگزار می شود.


 وی با تاکید بر صحت و دقت انجام کار  در فرآیند طرح سنجش سلامت اظهارکرد: خانواده ها می خواهند سرمایه زندگی خود را وارد عرصه ی تعلیم و تربیت و زندگی علمی- آموزشی - معرفتی کنند که دقت در اجرای سنجش نوآموزان امری ضروری است.


محمد دستورانی با بیان اینکه بیش از 100 نفر دراین طرح مشارکت دارند افزود: با پیش بینی همه جوانب، توجه جدی به رفاه حال اولیا و دانش آموزان شده است.


محمدرضا خادميان رئيس ادراه آموزش و پرورش استثنايي استان سمنان هم در اين بازديد در كنار مديركل آموزش و پرورش استان حضور داشت.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1120
کلمات کلیدی