• انتشار: 1400/11/25 - 10:30
  • تعداد بازدید: 1042
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در آیین افتتاحیه آزادسازی مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش صورت گرف؛

بازدید وزیر آموزش و پرورش از ایستگاه ورزش دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران

آیین افتتاحیه آزادسازی مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش ، با رویکرد " خانواده محوری" با حضور وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران در مجموعه ورزشی شهید چمران تهران برگزار شد.

5751.mp3 بازدید وزیر آموزش و پرورش از ایستگاه ورزش دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش پروش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران،  آیین افتتاحیه آزادسازی مجموعه های ورزشی آموزش و پرورش، با رویکرد " خانواده محوری" با حضور وزیر آموزش و پرورش و نمایندگان دانش آموزان با نیازهای ویژه شهر تهران در مجموعه ورزشی شهید چمران تهران برگزار شد.
 این اقدام در راستای توسعه فرهنگ و مشارکت در فعالیت های ورزشی، خانواده محور نمودن ورزش و فعالیت های بدنی، سلامت نسل و افزایش نشاط و شادابی خانواده ها و دانش آموزان به ویژه دانش آموزان استثنایی که ورزش و فعالیت های بدنی باید جز ارکان مهم و اصلی زندگی این عزیزان باشد و خانواده ها باید همت مضاعف در این زمینه داشته باشند،از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است.
گفتنی است، این آیین با حضور وزیر آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان، فرهنگیان، دانش آموزان، مدرسه استثنایی امید به نمایندگی ازمدارس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران و اصحاب رسانه در مجموعه ورزشی شهید چمران برگزاری شد.   

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5751
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید