• انتشار: 1400/04/12 - 10:54
  • تعداد بازدید: 1079
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

بازدید کارشناسان آموزش و پرورش استثنایی قم از مراکز اختلالات یادگیری

کارشناس مسئول و کارشناس اختلالات رفتاری و یادگیری آموزش و پرورش استثنایی قم از مرکز مشکلات یادگیری ناحیه یک و مرکز غیردولتی نسل برتر، بازدید کردند.

4772.mp3 بازدید کارشناسان آموزش و پرورش استثنایی قم از مراکز اختلالات یادگیری

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره  آموزش و پرورش استثنایی قم، طی بازدیدی که با حضور کارشناس مسئول و کارشناس اختلالات یادگیری و رفتاری از مرکز اختلالات ناحیه یک استان قم صورت گرفت، پیرامون طراحی تقویم آموزشی و بازبینی سرفصل های آموزشی دوره های کارورزی بحث و تبادل نظر شد.

 در این جلسه مقرر شد تا پایان تابستان سال جاری، تقویم آموزشی منطبق بر شرایط آموزش غیرحضوری و حضوری تدوین شود تا مراکز اختلالات، آمادگی پذیرش دانش آموزان در هر شرایطی را داشته باشند. هم چنین سرفصل های آموزشی کارورزان، تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید مورد ارزیابی مجدد قرار گیرد.

در ادامه بازدیدهای دوره ای، از مرکز اختلالات یادگیری غیردولتی نسل برتر هم بازدید به عمل آمد و ضمن بحث و تبادل نظر پیرامون چالش ها و مشکلات مراکز غیردولتی مقرر شد تا جلسه ای در اداره آموزش و پرورش استان با حضور مدیران مراکز غیردولتی با محوریت چالش ها و مشکلات این مراکز برگزار گردد.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4772
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید