• انتشار: 1399/11/25 - 18:44
  • تعداد بازدید: 1166
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

باشگاه ارمغان، ارمغانی نو برای پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی شهرستان شاهرود

نخستین باشگاه پیشکسوتان آموزش و پرورش مدارس استثنایی شهرستان شاهرود در طی مراسمی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی آغاز به کار رسمی کرد.

4090.mp3 باشگاه ارمغان، ارمغانی نو برای پیشکسوتان آموزش و پرورش استثنایی شهرستان شاهرود

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی  اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان، صبح امروز و در حضور محمد کرمانی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سمنان، سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، علی اصغر رضایی معاون آموزش ابتدایی شهرستان و سایر کارشناسان استانی و شهرستانی، باشگاه پیشکسوتان مدارس استثنایی شهرستان شاهرود در مدرسه استثنایی ارمغان شاهرود افتتاح شد.
سید محمد موسوی معاون مدیرکل ومدیرآموزش و پرورش شهرستان شاهرود در این مراسم و طی سخنانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های معلمان مدارس استثنایی را مصداق عینی صبر و بردباری دانست و گفت: باشگاه پیشکسوتان، فرصتی مغتنم، برای ایجاد نشاط و شادابی در دل پیشکسوتان عزیز و ارتباط گیری نسل جوان با آنها، در راستای استفاده از تجربیات ارزشمندشان عنوان کرد.
در ادامه محمد کرمانی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز ضمن گرامیداشت این ایام و در سخنانی پیشرفتهای به دست آمده در آموزش و پرورش استثنایی را مرهون تلاش پیشکسوتان گرانقدر و زحمتکش دانست و گفت: خدمت به این عزیزان گامی در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تشریح اهداف و برنامه های باشگاه پیشکسوتان قول مساعد داد در آینده نزدیک از دکتر حسینی معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در یکی از جلسات باشگاه پیشکسوتان دعوت به عمل خواهد آورد.
در این مراسم مهمانان حاضر از نمایشگاه خاطرات پیشکسوتان مدارساستثنایی نیز بازدید کردند.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4090
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید