• انتشار: 1397/02/09 - 09:07
  • تعداد بازدید: 437
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاري جشنواره‎ مسابقات ورزشی دانش آموزان با نيازهاي وي‍ژه همدان

سیزدهمین جشنواره ‎ مسابقات ورزشی دانش آموزان با نيازهاي وي‍ژه استان همدان با حضور 158 ورزشکار پسر برگزار شد.

894.mp3 برگزاري جشنواره‎ مسابقات ورزشی دانش آموزان با نيازهاي وي‍ژه همدان

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، 158 دانش آموز پسر ورزشکار در سیزدهمین جشنواره‎ مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیاز های ویژه استان همدان، در گروه دانش آموزان با نیاز ویژه ذهنی، سندرم داون، آسیب دیده بینایی و شنوایی در رشته های دو و میدانی و گوی رانی، فوتسال و تنیس روی میز  بایکدیگر به رقابت پرداختند.


در پایان مسابقات گوی رانی دانش آموزان سندرم داون علیرضا فرمانی از مدرسه پیام کبودرآهنگ، علی حاجیان از مدرسه مدرس 2 همدان، فرهاد امرایی از مدرسه مطهری یک نهاوند به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.


 در رشته تنیس روی میز دانش آموزان آسیب دیده شنوایی رامین کرمی از مدرسه پیام کبودراهنگ، فرحان کیانی و مهدی مومیوند از مدرسه مطهری 1 نهاوند، به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود نمودند.


در رشته فوتسال دانش آموزان با نیاز ویژه ذهنی تیم های مدارس استثنایی امید تویسرکان مقام اول، پویندگان همدان مقام دوم و نوآوران اسدآباد مقام سوم این مسابقات را از آن خود كردند.


در رشته فوتسال آسیب دیده شنوایی هم تیم های مدارس استثنایی ساعی و علاقبندیان همدان به ترتیب مقام های اول و دوم این مسابقات را کسب نمودند.


نفرات منتخب این دوره از مسابقات جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعزام می شوند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 894
کلمات کلیدی