• انتشار: 1396/10/26 - 10:14
  • تعداد بازدید: 434
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در استان مازندران صورت گرفت

برگزاري جلسه اداري آموزش و پرورش در كنار دانش آموزان با نيازهاي ويژه

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران با حضور در مدرسه استثنایی امام جواد (ع) ساری از بخش های مختلف آن بازدید و ضمن آشنایی با دانش آموزان استثنایی از نزدیک با معلمان این آموزشگاه گفتگو کرد.

703.mp3 برگزاري جلسه اداري آموزش و پرورش در كنار دانش آموزان با نيازهاي ويژه


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، نیکزاد معاون پشتیبانی  آموزش و پرورش مازندران  در بازدید از  مرکز آموزشی  با نیاز های ویژه امام جواد (ع) ساری با حضور در کلاس های و بخش مختلف آموزشگاه از نزدیک به بررسی مسائل و مشکلات دانش آموزان پرداخت.



وی گفت: توسعه عدالت آموزشی در مدارس با نیازهای ویژه  و توجه ویژه به دانش آموزان مراکز استثنایی افتخاری بزرگ برای آموزش و پرورش است.



نیکزاد  بر این نکته تاکید کرد: معلولیت محدودیت نیست و گفت: در میان دانش آموزان مراکز استثنایی استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف وجود دارد که باید شناسایی و هدایت شوند. وی کار در مراکز استثنایی را جهادی بزرگ نامید و گفت: خدمت در این مراکز ارزشی ستودنی است و معلمان و مربیان این مراکز باید به کار و خدمت خود افتخار کنند .



در ادامه این بازدید سید حسین قاسمی سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گزارشی از وضعیت این حوزه و مدارس، مسائل و مشکلات مربوط به نیروی انسانی، فضا و تجهیزات ارائه كرد.


 


فرامرز اسدپور رئیس اداره تعاون ، فضل اله انیران رئیس اداره بودجه و قلی پور رئیس اداره خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان در این بازدید نیکزاد را همراهی کردند.


 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 703
کلمات کلیدی