• انتشار: 1396/12/13 - 11:54
  • تعداد بازدید: 479
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مدرسه استثنايي اشرف گندمي صورت گرفت

برگزاري جلسه هم اندیشی شورای انجمن استثنایی استان آذربايجان شرقي

چهارمین جلسه هم اندیشی شورای انجمن استثنایی استان آذربايجان شرقي در محل مدرسه اشرف گندمی تبریز برگزار شد.

798.mp3 برگزاري جلسه هم اندیشی شورای انجمن استثنایی استان آذربايجان شرقي


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي، در آستانه فرا رسیدن سال نو جلسه هم اندیشی شورای انجمن استثنایی با حضور اعضای شورا و مریم خوشبخت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ، دبیر شورا، مدیر و اعضای انجمن اولیاء ومربیان مدرسه اشرف  گندمی تشکیل شد.



درابتدا رئیس انجمن اولیاء ومربیان مدرسه اشرف  گندمی در رابطه با چالشهای موجود  و تجهیز مدرسه در رشته های مشبک بری ، تعمیرات کفاشی و رشته باغبانی و نیازهای ایاب و ذهاب و خدمات توانبخشی و ... مطالبی ارائه نمود و خواستار مساعدت و یاری جدی از مسئولین و خیرین شد.


 


مریم خوشبخت رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان آذربايجان شرقي با قدردانی از زحمات اعضای انجمن گفت:هدف از این نشست، تبادل نظر و کمک به پیشبرد اهداف شورای انجمن استثنایی و رفع مشکلات دانش آموزان با نیاز ویژه می باشد. وی تاکید نمود: آگاه سازی خانواده ها در مورد دریافت خدمات مددکاری از ارگانها و موسسات خیریه برعهده اعضای شورا ست.


 


وي با اشاره به اهمیت بررسی و حل مشکلات دانش آموزان با نیازهای ویژه افزود: حل مشکلات این دانش آموزان علاوه بر برخورداری از مساعدت های دولت و بهره مندی از کمک خانواده ها، نیازمند همت خیرین بزرگوار است.


 


زهرا علی اصغری صدری دبیر شورا نیزبا تشکراز زحمات و پشتیبانی اعضا در رابطه با دستور کار جلسه، بعداز نظراعضا گفت: وضعیت اقتصادی اجتماعی و فرهنگی و شرایط زندگی این عزیزان از جمله عواملی است که باید مورد توجه قرار گیرد و شناسایی دانش آموزان بی بضاعت و بد سرپرست و ایتام و..... تشکیل بانک اطلاعاتی خیرین در جهت حل و رفع مشکلات و نگرانی های خانواده ها از گامهای موثردر این زمینه است و برای بهبود شرایط فعلی آنها و اصلاح ضعف ها تاثیر گذار خواهد بود.


 


در پایان جلسه از کارگاههای مشبک بری ، کفاشی و رشته باغبانی و توربافی که از محور نهایی این نشست بود بازدید شد.


 

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 798
کلمات کلیدی