• انتشار: 1396/10/17 - 09:28
  • تعداد بازدید: 533
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
با حضور معاون آموزش ابتدايي اداره كل برگزار شد

برگزاري نشست مشترک معلمان مدارس پذیرا و پشتیبان مازندران

جلسه هم اندیشی معلمان رابط مدارس پذیرا و مدرسه پشتیبان حاج ناصر مهدوی شهرستان قائمشهر با حضور مسئولین آموزش و پرورش استان برگزار شد.

669.mp3 برگزاري نشست مشترک معلمان مدارس پذیرا و پشتیبان مازندران


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، اين نششست هم اندیشی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره كل و کارشناسان آموزش و پرورش استثنایی استان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائم شهر برگزار شد.



 


در ابتدای این نشست مشترک مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر از تلاش مدرسه پشتیبان و همکاران رابط و پذیرا برای آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه در مدارس عادی تقدیر و از اهمیت طرح تلفیقی در آموزش و پرورش مطالبی را بیان کرد.


 


در ادامه این همایش  تعدادی از همکاران مدارس رابط و پذیرا به مشکلات اجرای برنامه در مدارس عادی همچون تراکم کلاس و عدم حمایت مادی و معنوی از معلمان پذیرا پرداختند.


 


همچنین در  این نشست  نحوه تدریس دانش آموزان نابینا و ناشنوا توسط معلمین مدرسه استثنایی  حاج ناصر مهدوی (پشتیبان) برای معلمان پذیرا (عادی) توضیحاتی ارائه شد.


 


در پایان  معلمین مدارس پذیرا از کلاسهای درس مدرسه استثنایی حاج ناصر مهدوی (پشتیبان) بازدید و از نزدیک نحوه تدریس به دانش آموزان با نیازهای ویژه را مشاهده كردند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 669
کلمات کلیدی