• انتشار: 1396/10/16 - 10:55
  • تعداد بازدید: 455
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با حضور معاون پژوهش اداره كل برگزار شد

برگزاري نشست هم انديشي اداره كل آموزش و پرورش و اداره استثنايي كردستان

نشست هم اندیشی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان با مسئولین اداره آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار و اهداف و برنامه های این حوزه تشریح شد.

665.mp3 برگزاري نشست هم انديشي اداره كل آموزش و پرورش و اداره استثنايي كردستان


به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، در این نشست طالب محمدی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان،گفت: آموزش و پرورش متعلق به مردم و مصداق کار خیر است و معلمان در ایجاد نگرش مثبت در دانش آموزان با نیازهای ویژه برای حضور و زندگی در جامعه نقش موثری دارند.



 


وی افزود: چرخه اصلی حرکت در هر جامعه نیروی انسانی آن اجتماع است از این رو مجهز شدن نیروی انسانی به دانش جدید به عنوان وسیله ای مطمئن در جهت بهبود کیفیت عملکرد و حل مشکلات باید جزء اهداف اصلی آموزش قرار گیرد.


 


معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کردستان گفت: اهداف تعیین شده در نظام آموزشی در قالب برنامه ریزی صحیح باید قابل دسترس بوده و در بازه زمانی مشخصی محقق گردند.


 


خلیل رنجبر رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی کردستان نیز گفت:تحول در نظام آموزشی باید به گونه ای صورت پذیرد تا همه دانش آموزان حتی دانش آموزان با نیازهای ویژه در خانه و مدرسه از حمایت های مورد نیاز بهره مند شوند و جامعه محیطی امن برای پذیرش آنان باشد.


 


وی با ارائه گزارشی از نحوه عملکرد و خدمات ارائه شده به جمعیت دانش آموزی تحت پوشش استان، اظهار داشت: سیاست وزارت آموزش و پرورش بر آموزش تلفیقی  فراگیر و حضور دانش آموزان با نیاز ویژه در مدارس عادی می باشد و محقق شدن شعار آموزش برای همه در چارچوب فراهم آوردن فرصت های برابر آموزشی و توجه به حقوق انسانی یاد گیرندگان با توانایی های گوناگون امکان پذیر می باشد.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 665
کلمات کلیدی