• انتشار: 1399/04/18 - 12:28
  • تعداد بازدید: 949
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
شهرتهران

برگزاری آئین افتتاحیه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان شهر تهران

آئین افتتاحیه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان شهر تهران با حضور وزیر آموزش‌وپرورش در تهران برگزار شد.

3298.mp3 برگزاری آئین افتتاحیه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان شهر تهران
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران، صبح امروز محسن حاجی میرزایی با حضور در مجتمع آموزشی استثنایی ساریخانی در منطقه ۵تهران، ضمن بازدید از پایگاه سنجش در این مجتمع، در آئین افتتاحیه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان حضور یافت.

وزیر آموزش و پرورش گفت:طرح سنجش از افتخارات آموزش و پرورش است و تسهیل‌کننده فرایند یادگیری است. امسال نیز با همت همکارانم و با برنامه ریزی انجام شده در سازمان آموزش و پرورش استثنایی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به بهترین شکل انجام خواهد شد.حاجی میرزایی بابیان اینکه مهم‌ترین رفتار زندگی انسان یادگیری است، ادامه داد: هیچ رفتاری به مهمی یادگیری نیست شاید نفس کشیدن این‌قدر مهم و حیاتی باشد، چراکه فرایند یادگیری همانند نفس کشیدن از گهواره تاگور ادامه دارد.

در ادامه حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی ضمن ارائه گزارش از روند اجرای طرح سنجش گفت: به چرایی اجرای طرح سنجش اشاره کرد

معاون وزیر با بیان چرایی اجرای برنامه سنجش اظهار داشت: بر اساس مصوبه هیات دولت در سال ۷۵ ، اساسنامه سازمان و قانون برنامه پنج ساله اجرای طرح سنجش الزامی است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین بر ارتقای کیفیت و عدالت تاکید شده است و اجرای این طرح راهی برای کنترل افت تحصیلی و ارتقای کیفیت است .

وی افزود: همزمان با این افتتاحیه، ۲۰هزار نفر از عوامل اجرایی این طرح، کار سنجش کودکان را در۲۲۰۰پایگاه سنجش در سراسر کشور آغاز کردند.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران نیز، در این آئین گفت: بیش از ۷3پایگاه سنجش در شهر تهران فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: به دلیل شیوع کرونا تعداد پایگاه‌ها را افزایش دادیم و به دلیل آغاز زود هنگام سال تحصیلی آینده، اغلب پایگاه‌ها در طول هفته به‌طور دو نوبته فعال هستند

مشروح خبر را در خبرهای بعدی به اطلاع می رساند
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3298
کلمات کلیدی