• انتشار: 1400/03/08 - 11:11
  • تعداد بازدید: 854
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان هرمزگان

جلسه ستاد هماهنگی استانی اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و مدعوین از دانشگاه علوم پزشکی و دیگر اعضا در محل سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان برگزار شد.

4583.mp3 برگزاری اولین جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان هرمزگان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان، در این جلسه شهباز بارانی بنویی رئیس آموزش و پرورش استثنایی هرمزگان و دبیر ستاد سنجش گزارشی از سنجش سال 1399 ارائه دادند و از همه مسئولین و اعضا که در شرایط سخت کرونایی همراهی بسیار خوبی در اجرای سنجش داشتند تشکر کردند.

سپس گزارشی از تمهید مقدمات سنجش 1400 ارائه نمودند و زمان آغاز نوبت گیری سنجش 1400را 17خرداد ماه و شروع سنجش در پایگاه ها را یک تیرماه اعلام نمودند و پیش بینی کردند که  امسال 36 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان در استان مورد سنجش قرارخواهند گرفت. 

 در پایان جلسه  جناب آقای بیت الهی مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن با اهمیت دانستن سنجش بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی تاکید کردند و از همه اعضا خواستند که در اجرای کامل و بدون نقص سنجش نوآموزان مشارکت فعال داشته باشند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4583
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید