• انتشار: 1401/03/18 - 08:20
  • تعداد بازدید: 930
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری اولین جلسه کمیته توسعه سنواتی و سازماندهی منابع انسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان

جلسه کمیته توسعه سنواتی و سازماندهی منابع انسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با حضور کلیه اعضادر دفتر ریاست برگزار گردید.

6179.mp3 برگزاری اولین جلسه کمیته توسعه سنواتی و سازماندهی منابع انسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، در این جلسه علی ممیینی ریاست اداره آموزش و پرورش استثنایی‌خوزستان، رویکرد اصلی این کمیته را با توجه به دستورالعمل وزارتی، ساماندهی نیروی انسانی و تشکیل کلاس درس به منظور جلوگیری از هدر رفت منابع انسانی برشمرد و یادآور شد: اگر منابع انسانی درست مدیریت شود و روند تصمیم سازی ها و برنامه ریزی ها به خوبی اجرا گردد، ساماندهی و مدیریت تمامی فرایندهای سازمانی به درستی انجام می شود.

وی افزود: در راستای پیشبرد سیاست های راهبردی بهینه سازی،استفاده مطلوب و بهروری از منابع انسانی متخصص،بهبود مدیریت،کیفیت بخشی و گسترش عدالت آموزشی و پرورشی و تحقق اهداف سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و ایجاد فرصت های برابر در بهرمندی از ظرفیت های موجود، جلسات کمیته توسعه سنواتی و ساماندهی منابع انسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان به صورت منظم و هفتگی برگزار خواهد شد.

لازم‌ به ذکر است در این جلسه آقای بهمنی نیا کارشناس مسئول آموزش اداره به عنوان دبیر این کمیته انتخاب و نکاتی از دستورالعمل توسعه سنواتی را ارائه نمودند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 6179
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید