• انتشار: 1400/12/11 - 08:52
  • تعداد بازدید: 1176
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی خبر داد؛

برگزاری جشنواره وسایل کمک آموزشی معلم ساخته در آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی از برگزاری جشنواره وسایل کمک آموزشی معلم ساخته خبر داد.

5786.mp3 برگزاری جشنواره وسایل کمک آموزشی معلم ساخته در آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی، "محمود عسکری " بیان کرد: ابزار و رسانه های آموزشی و کمک آموزشی یکی از لوازم فرآیند یادگیری است و بر عمق و وسعت یادگیری می افزاید و به توانایی دانش آموزان ارتقا می بخشد. استفاده از رسانه ها، بی تردید امروزه یکی از کاربردی ترین و موثرترین ابزار در امر یادگیری و تسهیل آن به شمار می رود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص و منحصر به فرد دانش آموزان با نیازهای ویژه و اهمیت استفاده از روش آموزش فردی شده ، وسایل کمک آموزشی مورد استفاده معلمان این گروه از دانش آموزان باید خاص آنان طراحی و ساخته شود.

وی همچنین افزود: تجربه و خلاقیت معلمان دانش آموزان با نیازهای ویژه در ساخت وسایل کمک آموزشی بسیار تاثیر گذار می باشد.

بدین منظور اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در نظر دارد برای کلیه کارکنان مدارس استثنایی و مراکز آموزشی تابعه ،اعم از اداری، آموزشی، بهداشتی ، توانبخشی ، مشاوره و مراکز مشکلات ویژه یادگیری، جشنواره ساخت وسایل آموزشی معلم ساخته را با هدف ارتقاء کیفیت آموزشی و عینی بخشی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه، برگزار نماید.

 علاقه مندان می توانند به صورت انفرادی یا در قالب گروه های دو نفره آثار خود را حد اکثر تا پایان وقت اداری 1401/01/30 به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ارسال نمایند. این آثار با حضور تولید کننده یا نماینده گروه با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی، جهت ارائه توضیحات در خصوص شیوه تولید و کاربرد وسیله توسط هیئت داوران ارزیابی خواهند شد.

شایان ذکر است تا کنون 51 نفر ازهمکاران مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان در جشنواره ساخت وسایل کمک آموزشی ثبت نام نموده اند.

جهت دریافت شیوه نامه اینجا کلیک کنید

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5786
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید