• انتشار: 1400/04/21 - 09:18
  • تعداد بازدید: 928
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه تفویض اختیار صدور احکام اداره آموزش وپرورش استثنایی شهرستانهای استان تهران

اولین جلسه تفویض اختیار صدور احکام اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای استان تهران با حضور رئیس امور اداری سازمان استثنایی کشور و مسئولین اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

4818.mp3 برگزاری جلسه تفویض اختیار صدور احکام اداره آموزش وپرورش استثنایی شهرستانهای استان تهران
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی اداره  آموزش و پرورش استثنایی شهرستان های تهران، در راستای تفویض اختیار صدور احکام کارکنان آموزش و پرورش استثنایی جلسه ای با حضور کامبیز سیمرغ رئیس امور اداری سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور،  مهدی شمسایی مدیر منابع انسانی و امور اداری، رفیق مصطفایی رئیس اداره امور حقوقی، املاک و حمایت قضایی،  قاسم خوشقدم رئیس اداره امور فناوری اطلاعات،  مهدی پیروزان معاون اداره مالی، حراست و ارزیابی عملکرد و اداره تعاون و تدارکات اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و عبدالرضا دژن رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در سالن شهید سلیمانی اداره کل برگزار شد.
در این جلسه پیرامون نحوه اجرای شدن تفویض اختیار، نیازها و زیر ساختها جهت آمادگی کامل اجرای مطلوب طرح، بحث و تبادل نظر شد.
عبدالرضا دژن رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی شهرستانهای استان تهران در خصوص تمهیدات پیش بینی اجرای طرح، گزارشی از عملکرد استان ارائه نمود.
وی افزود: در حال جذب 2 نیروی با تجربه جهت انجام امور کارگزینی و صدور احکام هستیم و روند انتصاب در جریان است. کد منطقه جهت اداره استثنایی دریافت شده و سامانه های مربوطه از جمله حقوق و مزایا در اختیار قرار خواهد گرفت.
وی گفت: با توجه به افزایش تعداد کارکنان و نیاز به اتاق بایگانی و امور اداری نیازمند فضایی مناسب جهت این امر هستیم که درخواست آن به مدیر کل و معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ارائه شده است.
عبدالرضا دژن در این نشست اظهار نمود تمامی ما باید دست به دست هم بدهیم تا مسئله تفویض اختیار به بهترین وجه در استان اجرا گردد و امید داریم از تمام امور مربوط به سامانه ها حل و فصل شده و فعالیت های اجرایی و مالی استان استارت زده شود ایشان اضافه نمود امیدواریم بتوانیم در فرصت اندک باقی مانده تمهیدات لازم جهت تفویض اختیار اداره استثنایی استان را فراهم نماییم.
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 4818
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید