• انتشار: 1399/04/18 - 11:06
  • تعداد بازدید: 884
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
اردبیل

برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان پایگاه های سنجش سال 1399

برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان پایگاه های سنجش سال 1399

3276.mp3 برگزاری جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان پایگاه های سنجش سال 1399

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان اردبیل : جلسه توجیهی و آموزشی مسئولان پایگاه های سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان سال1399، طی دو روز در سالن جلسه اداره کل آموزش و پرورش با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید.


شفائی رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تشکر از زحمات همکاران در سنجش سال 98 که منجر به پوشش 100 درصدی نوآموزان در سال گذشته گردید،افزود:  در این جلسه که با هدف توجیه مسئولان پایگاه با موضوع طرح سنجش و آموزش کار با سامانه سنجش برگزار گردید،کلیه مسئولان پایگاههای استان شرکت نمودندو مسئولان پایگاههای سنجش باید تکریم ارباب رجوع و رعایت اصل اخلاقمداری در برخورد با مراجعین  را در اولویت قرار دهند.


وی بیان داشت: سنجش کار تخصصی است و ما درسال گذشته جزو استانهای شاخص بودیم. این طرح در سال جاری به جهت وجود کرونا  مدتی با تاخیر و از 23 تیر ماه در 16 پایگاه ثابت و سیار استان آغاز خواهد شد.  و مسئولین پایگاهها اولین خط مقدم در بحث کار تخصصی سنجش و هم در رعایت تکریم خانواده ها  می باشد.


شفائی افزود: وسایل و لوازم  مورد نیاز جهت انجام سنجش سلامت نوآموزان تهیه و برای استفاده در اختیار پایگاههای سنجش قرار گرفته و مقرر گردید طی هفته جاری پایگاه های سنجش جهت آغاز طرح آماده شوند.


 در ادامه جلسه خانم پیروردی زاده کارشناس سنجش سلامت اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، ضمن تشریح وظایف مسئولان پایگاه های سنجش مواردی  که بایستی در پایگاههای سنجش رعایت گردد را متذکر شده و بر رعایت پروتکل های بهداشتی طبق آخرین استانداردهای وزارت بهداشت تاکید نمود.


در پایان جلسه کارشناس مالی و آمارطرح به تشریح سامانه سنجش و چگونگی کار با سامانه پرداخت.






  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3276
کلمات کلیدی