• انتشار: 1399/04/03 - 10:43
  • تعداد بازدید: 903
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
خوزستان

برگزاری جلسه ستاد فراگیر سازی مدارس الگو در مدرسه حضرت امام خمینی (ره)

جلسه ستاد فراگیر سازی مدارس الگو در مدرسه حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

3114.mp3 برگزاری جلسه ستاد فراگیر سازی مدارس الگو در مدرسه حضرت امام خمینی (ره)

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی خوزستان جلسه ستاد فراگیر سازی مدرسه الگو با حضور عبدالله داوری معاون اداره منطقه1 اهواز، علی رستمی معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان، حسنعلی کریمی پور کارشناس تلفیقی فراگیر، مهندس دباغ کارشناس نوسازی و مدیر و معاون مدرسه امام خمینی(ره) برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی رستمی ضمن برشمردن اهمیت فراگیرسازی به لحاظ بسط عدالت آموزشی و فراهم کردن فرصت های برابر یادگیری برای همه دانش اموزان توضیحاتی در خصوص برنامه فراگیر سازی ارائه داد. وی با اشاره به این موضوع که مدرسه امام خمینی (ره) به عنوان مدرسه الگو در استان انتخاب شده است بر اهتمام و تلاش همه همکاران در راستای مناسب سازی و تسهیل فرایند آموزش جهت دانش آموزان با نیاز های ویژه توضیحاتی بیان داشت.

ضمنا در این جلسه کلیات کارهایی که جهت مناسب سازی مدرسه امام خمینی(ره) بمنظور استفاده بهینه ی دانش آموزان با نیازهای ویژه که به صورت تلفیقی تدریس می نمایند، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با نظرات تخصصی مهندس دباغ کارشناس نوسازی هماهنگی لازم بعمل آمد تا کارهایی که قرار است در جهت مناسب سازی فضای آموزشی صورت گیرد از استاندارد لازم برخوردار باشد.

همچنین با توجه به اینکه این مدرسه در سال تحصیلی 99-400 پذیرای دانش آموزان تلفیقی ناحیه 1 می باشد، لذا بهترین آموزگاران تلفیقی و معلم مربوطه جهت دانش آموزان تلفیقی با هماهنگی اداره ناحیه 1 و اداره استثنایی در نظر گرفته شود.





  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 3114
کلمات کلیدی