• انتشار: 1400/07/07 - 09:16
  • تعداد بازدید: 801
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه غیر حضوری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی با مدیران مدارس ویژه استان

جلسه غیرحضوری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی با مدیران مدارس ویژه استان به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی 1401_1400 برگزار شد.

5165.mp3 برگزاری جلسه غیر حضوری رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی با مدیران مدارس ویژه استان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مرکزی، در این جلسه که با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و کارشناسان اداره به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در ابتدای جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مدیران مدارس ویژه در سال تحصیلی گذشته، به مدیران جدیدالورود خیرمقدم گفت.

"محمود عسکری" بیان کرد: در دوران همه گیری کرونا آموزش مجازی بهترین گزینه برای آموزش دانش آموزان بود، اما در شرایط فعلی با توجه به واکسیناسیون اکثریت افراد جامعه و واکسینه شدن دانش آموزان در روزهای آینده، در سال تحصیلی جاری اولویت با آموزش حضوری خواهد بود.

وی اظهار کرد: در مدارسی که تعداد دانش آموزان زیر 50 نفر می باشد آموزش به صورت حضوری می باشد. در مدارسی که تعداد دانش آموزان بالای 50 نفر می باشد در صورت درخواست والدین آموزش با گروه بندی دانش آموزان به صورت حضوری خواهد بود.در مدارس متوسطه پیش حرفه ای و حرفه ای استان با توجه به اینکه دانش آموزان اکثرا بالای 18 سال و آمار مدارس زیر 50 نفر می باشد، آموزش حضوری خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی گفت: مدیران در اقناع کردن والدین جهت آموزش حضوری نقش موثری دارند،به همین جهت از مدیران انتظار داریم با کمک انجمن اولیاء و مربیان رضایت والدین را برای آموزش حضوری جلب نمایند.

وی خاطر نشان کرد: در خصوص سامانه سیدا مشکلات سراسری و کشوری می باشد و همکاران اداره به شدت در تلاش اند تا مشکلات سامانه را رفع نمایند. همچنین به زودی اطلاعات همکاران از مناطق به اداره استثنایی ارسال خواهد شد و تفویض اختیارات ادارات استثنایی صورت خواهد پذیرفت.

در ادامه هر یک از کارشناسان به موارد مربوط به حوزه خود پرداخته و به سوالات مدیران پاسخ دادند.

 
  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5165
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید