• انتشار: 1400/10/25 - 14:13
  • تعداد بازدید: 1068
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه مدیران مدارس استثنایی استان البرز

جلسه مدیران مدارس استثنایی استان البرز با حضور عباس کشاورز رئیس اداره، کارشناسان و مدیران مدارس به صورت حضوری در کانون شهید فهمیده برگزار شد.

5642.mp3 برگزاری جلسه مدیران مدارس استثنایی استان البرز

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی  اداره  آموزش و پرورش استثنایی البرز، کشاورز رئیس اداره ضمن تبریک انتصاب شایسته دکتر طریفی  حسینی به ریاست سازمان و معاون وزیر و آرزوی موفقیت برای ایشان، گزارشی از خدمات  آموزشی و توانبخشی، پرورشی، خدمات حمایتی، هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان بیان کردند و با اشاره به بخشنامه و دستورالعمل های بازگشایی  مدارس  استلزامات بازگشایی مدارس را عنوان  و در این خصوص  رهنمودها و راهکارهای مورد نیاز را مطرح نمودند.

کشاورز با توجه به اجرای سند تحول بنیادین، شرط اصلی و مهم اجرای برنامه های  تحولی در آموزش و پرورش استثنایی را دارا بودن نگرش تحولی دانستند و بیان کردند باید پیوند ذهنی محکمی بین کارشناسان یک مجموعه و سازمان ، با ماموریت های مد نظر آن سازمان و مجموعه ایجاد گردد. 

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز، در این جلسه مدرسه را کانون تحول و مدیر  و معلمان را عاملان این تحول دانستند و بر حرکت به سمت حضوری شدن آموزش در مدارس تاکید نمودند. همچنین در این جلسه موضوعاتی از قبیل حضور معلمان در مدارس، امتحانات حضوری دانش آموزان در دی ماه، تهیه وثبت اطلس یادگیری، وضعیت بهداشتی مدارس ، آماده سازی فضا و کلاس و تولید محتوا مطرح شد.  

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5642
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید