• انتشار: 1400/08/23 - 13:25
  • تعداد بازدید: 881
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری استان کرمانشاه

جلسه هم اندیشی مدیران مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری استان کرمانشاه با محوریت فعالیت های مراکز مشکلات یادگیری برگزار شد.

5389.mp3 برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل  سازمان آموزش و پرورش استثنایی به نقل از روابط عمومی  اداره  آموزش و پرورش استثنایی کرمانشاه؛ جلسه هم اندیشی مدیران مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات یادگیری استان کرمانشاه با حضور رئیس و معاون و کارشناس مسئول آموزش اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه و تمامی مدیران مراکز مشکلات یادگیری سطح استان در سالن جلسات مرکز آموزش استثنایی دولتشاهی شهر کرمانشاه برگزار شد.
 در این جلسه علی محمد بیگی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در این حوزه به مستندسازی و مصور کردن فعالیت همکاران این مراکز برای آشنایی بیشتر ادارات آموزش و پرورش عادی پرداخت.
 وی در ادامه به ارتباط مدیران و همکاران این مراکز با ادارات و نواحی  و مدارس آموزش ابتدایی تاکید کرد و خواستار عملیاتی کردن فعالیت ها طبق تقویم اجرایی سالانه و ماهانه شد.

 در ادامه غلامرضا نظری معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان نیز به ارتباط و هماهنگی مناسب این مراکز با ادارات مدارس عادی و نیز فراهم آوردن زمینه های مناسب توسط مدیران برای ایجاد انگیزه در فعالیت‌های معلمان در زمینه های بهینه سازی فعالیت ها و خدمات پرداخت.
در ادامه جلسه نماینده مدیران مراکز مشکلات یادگیری جهت برقراری ارتباط بهتر و موثر مدیران با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان مشخص شد و مدیران مراکز مشکلات یادگیری در مورد مسائل و مشکلات مراکز خود به تبادل نظر پرداختند.

  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 5389
کلمات کلیدی
راضیه  آخوندی

راضیه آخوندی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید