• انتشار: 1399/02/17 - 08:58
  • تعداد بازدید: 471
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بوشهر

برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس معلمان نمونه استثنایی استان بوشهر با معاون محترم وزیر و رئیس سازمان

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، جلسه تجلیل از معلمان نمونه استثنایی استان بوشهر از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و نیز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر برگزار گردید.

2814.mp3 برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس معلمان نمونه استثنایی استان بوشهر با معاون محترم وزیر و رئیس سازمان

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر به مناسبت هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، جلسه تجلیل از معلمان نمونه استثنایی استان بوشهر از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور معاون محترم وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، شورای معاونین سازمان و نیز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر برگزار گردید. در این جلسه که در روز یکشنبه 14 اردیبهشت ماه برگزار گردید، در ابتدای امر جناب آقای دکتر حسینی رئیس محترم سازمان ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، به جایگاه والای معلمان در جامعه و گره خوردن رشد و پیشرفت هر جامعه به معلمان آن، اشاره و از زحمات و تلاشهای همکاران مجموعه آموزش و پرورش استثنایی کشور تقدیر نموده و کسب عنوان معلم نمونه را به معلمان نمونه شرکت کننده در این جلسه مجازی تبریک گفتند. همچنین در ادامه، برخی از همکاران نمونه به نمایندگی از سایر همکاران به بیان دیدگاهها و نظرات خود پیرامون مسایل حوزه آموزش و پرورش استثنایی پرداختند.


در حاشیه این جلسه نیز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان از زحمات همکاران اداری و نیز معلمان نمونه شرکت کننده در جلسه تقدیر و تشکر نموده و ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، کسب عنوان معلم نمونه را به همکاران نمونه تبریک عرض نمودند. لازم به ذکر است که امسال 4 نفر از همکاران مجموعه آموزش و پرورش استثنایی استان به نامهای سرکار خانم سلما انصاری، سرکار خانم مریم کیایی ، سرکار خانم دلوت آتشی و سرکار خانم سیمین شولی مفتخر به کسب عنوان معلم نمونه گردیدند.


  • گروه خبری : اخبار استان ها
  • کد خبر : 2814
کلمات کلیدی