• انتشار: 1397/03/28 - 14:37
  • تعداد بازدید: 429
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری جلسه پشتیبانی دانش آموزان تلفیقی و فراگیر استان هرمزگان + مصوبات

جلسه شورای پشتیبانی دانش آموزان تلفیقی و فراگیر استان هرمزگان جهت تعیین و بررسی وضعیت مدارس پذیرا در سال تحصیلی 98-97 برگزار و مصوباتي را در پي داشت.

1015.mp3 برگزاری جلسه پشتیبانی دانش آموزان تلفیقی و فراگیر استان هرمزگان + مصوبات

به گزارش روابط عمومي سازمان آموزش و پرورش استثنايي كشور، اين جلسه 10 خردادماه با حضور معاونین آموزش ابتدایی ، متوسطه و معاون پژوهش و برنامه ریزی ، روسای ادارات داخلی و معاونین آموزشی ،کارشناسان آموزش نواحی یک و دو بندرعباس در سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد.


در این جلسه بیت الهی معاون آموزش ابتدایی اداره كل درخصوص اهمیت و ضرورت پشتیبانی از دانش آموزان دارای نیاز های ویژه نکاتی را بیان كرد.


شهباز بارانی ریيس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان هرمزگان گزارش از عملکرد مدارس پذیرا و ضرورت برنامه ریزی و توجه به امر آموزش دانش آموزان در مدارس پذیرا ارائه كرد.


سپس حاضرین در جلسه نظرات و راهکارهای لازم ارائه كردند و موارد زیر به تصویب رسید:


1- برای تسهیل حضور دانش آموزان جسمی حرکتی در مدارس پذیرا در ابتدا مدارسی معرفی شود که در یک طبقه باشد و در صورت نبود چنین مدارسی مدیر و عوامل اجرایی مدارس تدابیری اتخاذ نمایید که دانش آموزان جسمی حرکتی در طبقه اول قرار گیرند.


2- دانش آموزانی که از طرف اداره استثنایی و نواحی به عنوان دانش آموز تلفیقی معرفی می شوند توسط مدیر وعوامل اجرایی ثبت نام شوند.


3- نیروهایی که بعنوان رابط در مدارس ارائه خدمات می کنند و سابقه آنها حداقل 3 سال می باشد به کار خود در حوزه استثنایی و تلفیقی ادامه دهند و نیروهای با کمتر از 3 سال سابقه با توافق اداره آموزش و پرورش استثنایی و اداره آموزش و پرورش مناطق و نواحی  تصمیم گیری شود.


4- نیروهایی که در سنوات گذشته به عنوان رابط معرفی شده اند و نتوانستند با توجه به گذراندن دوره های لازم برای دانش آموزان مفید باشند با معرفی اداره استثنایی به نواحی و مناطق درمقطع مربوط به خودشان سازماندهی شوند.


5- نیروهای جدیدی که به عنوان نیروهای رابط تلفیقی فراگیر از سوی نواحی و مناطق معرفی می شوند از سابقه کاری حداقل 3 سال و حداکثر 25 سال برخوردار باشند .


6- مدیران مدارس پذیرا نظارت کامل بر حضور نیروهای رابط داشته باشند و عدم حضور آنها را به اداره آموزش و پرورش استثنایی و اداره آموزش و پرورش شهرستان / منطقه گزارش نمايند.

  • گروه خبری : اخبار ,اخبار استان ها
  • کد خبر : 1015
کلمات کلیدی